Mitä lahjaksi omalle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Itse on sanonut, että ei halua mitään, mutta minä kuin aion silti ostaa, mutta mitä? Kalsareita ja sukkia tulee nyt kaikkina muinakin lahjoina, jotei ei. Koruja ei käytä.

Ehdoituksia? Nii ja ei sais olla kovin kallis, eli maks. 100e

mä oon hankkinu kans semmosen kivi'tynnyrin' joka pitää olut pullon/tölkin viileänä, hyvän tuoksun ja pyjamahousut.

suklaata annan varmaan kans :)

miehelle muita lahjaideoita: sexyt bokserit, hassu pyyhe/tyynyliina, mieluista juotavaa/syötävää, joku hyvä tyoksu tai pesuaineoaketti.. avaimen perä, taskumatti.. ohan näitä :)

Just tilasin 99e perhosiiman!!!kyllä kirpas...mut en muuta osta...ja tulee taatusti yllärinä...hellyin ostaan kun oli tontut tuonu mulle hotellihuoneeseen timanttikaulakorun...eikä ikinä yleensä muista millään tavalla...

Mulla on paketissa odottamasta miestä yksi mieluinen kirja, laadukas partavesi, nahkaiset ajohanskat sekä ne "pakolliset" boxerit :D Tämä on ollut vaikein juhla keksiä lahjoja, kaikki hyvät ideat käytetty jo vuosien varrella. Mitään hyvää konserttiakaan ei ollut tiedossa, johon olis voinu lipun ostaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse on sanonut, että ei halua mitään, mutta minä kuin aion silti ostaa, mutta mitä? Kalsareita ja sukkia tulee nyt kaikkina muinakin lahjoina, jotei ei. Koruja ei käytä.

Ehdoituksia? Nii ja ei sais olla kovin kallis, eli maks. 100e

Hämeenlinnan keskustassa on Finnoman-niminen lahja-ja sisutustarvikeliike, joka on erikoistunut just miehille sopiviin lahjoihin. Näkyy olevan verkkokauppakin www.finnoman.com , mutta siellä on vain murto-osa siitä mitä tuolla "elämyskaupassa". Ei miehetkään aina halua niitä iänikuisia kalsareita, dödöpaketteja, kirjoja tai viinapulloja....

Yhteistyössä