mitä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
Viikonloppuna olis tiedossa hyvän ystävämme (mies) 30-vee pirskeet, ja tietty se ikunen onkkelma... elikkäs MITÄ IHMETTÄ OSTAA LAHJAKSI??? kyseessä siis hyvä ystävä jota haluamme mieheni kanssa ehdottomasti muistaa jollain kivalla lahjalla ja hinta sais olla max 50?!!! EHDOTUKSIA???

No eiköhän miehesi osaa paremmin sanoa kuin naiset täällä. Meillä ainakin mies sanoi äitilleen suoraan ettei hän halua kippoja lahjaksi, että voisi harkita jotain sellasta mikä on hänelle eikä vaimolle.

en usko että teille tullaan, hih ;)
mun miehellä ei leikkaa pääs ollenkaan ku koitan kysellä lahjavaihtoehtoja... ei se jaksa miettiä tollasia! sen mäki kyl sanon että ei tod mitään kippoja/kuppeja =)

hih, toi radio-ohjattava kuulosti kyl kivalta =)))
Kertokaahan lisää ideoita!!! Mä olen aina niin tollo noitten lahjojen kans... miehelle on niiiiiin vaikee ostaa mitään (siis jollekki muulle ku omalle miehelle)

joku vaikka "saunakori" tai "työkalupakki" ostatte siis korin tai työkalupakin jonka sitten täytätte joillain hauskoilla/sopivilla tavaroilla. Esim. saunakoriin pari pulloa olutta, pullonavaaja, "ikivihta", ...

Yhteistyössä