V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:minkä paidan? tuli 4 erilaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
minkä värinen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
minkä värinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Niin siis mää aattelin automaattisesti et tarkenis nyt kulkee tollasella. Vaan tarkotitko tuota vai tyyliin rintsikoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
minkä värinen?
valkoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
minkä värinen?
valkoinen.
mut mulla toi paita on valkee nii onks valkonen alla hölmö..eihän toi sit erotu olenkaan(?)
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Sellanen pitkähiainen t-paita. Siis ohkanen ei kovin löysä pitkähiainen.
minkä värinen?
valkoinen.
mut mulla toi paita on valkee nii onks valkonen alla hölmö..eihän toi sit erotu olenkaan(?)
ai niin sori, mä ajattelin tota toista väriä![]()
mutta valkoisen kanssa voi laittaa minkä värisen paidan vaan, esim. musta, harmaa, punainen.......![]()