Mitä laittaisitte huutis palautteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjj

Vieras
Myyjä kuvailee vaatetta käytetyksi ja hyväksi.

Ostaja huomaa,että tahroja ja värihaalistumaa.

Olisiko myyjän pitänyt kertoa myöskin tahroista sekä värihaalistumasta,vaikka käytetty onkin.

myyjä itse sanoo ,ettei huomannut. Ihan etupuolessa on ja sen näkeekin.

mitä laittaisitte palautteeksi.

että tuollaiset myyjät vi&/taa!!Ei olevinaan oo huomannut..Paskan marjat sanon minä!!Kyllä noita sokeita riittää.Joo eli mullakin kokemusta tuollaisista myyjistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Voi juma:
että tuollaiset myyjät vi&/taa!!Ei olevinaan oo huomannut..Paskan marjat sanon minä!!Kyllä noita sokeita riittää.Joo eli mullakin kokemusta tuollaisista myyjistä..

mitä oot antanut palautteeksi ??

mulla kävi myyjänä niin yhden vaatepaketin kanssa, että olikin osa vaatteista kuvausta huonommassa kunnossa. Vauva kainalossa laitoin pakettia, ja siitä syystä jäi osa huomaamatta.

Ostajan kanssa sovittiin hinnanalennuksesta, ja palautin vajaa kolmanneksen hinnasta ostajalle, ja molemmille jäi hyvä mieli kaupoista, palautteesta päätellen :)

Jos myyjä suostuu hyvittämään hinnasta tai purkamaan koko kaupan, voisin antaa positiivisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi juma:

mitä oot antanut palautteeksi ??

Nämä tapaukset sattuivat edesmenneellä kaksplussan kirppiksellä.Älä vielä mene laittamaan palautetta vaan lähetä ensin mailia hälle ja vaadi hyvitystä.

Yhteistyössä