Mitä leffaherkkuja karpille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mina"

Vieras
Hei nyt kaivattaisiin apua.. Olen siis aloitteleva karppi, ja olisi kiva tietää mitä herkkuja voi syödä kun menen leffaan tänään? Karppikarkkeja en ehdi tilaamaan, ja ovat muutenkin kovin kalliita, niin olisiko teillä vinkkejä? Eikä siis herkkuja ole mikään pakkopakko syödä tietenkään, ajattelin vaan jos jollain jotain ideaa :)

[QUOTE="Mina";24321867]Hmmm, joo, miksen ajatellut näitä heti?? :D[/QUOTE]

En tiedä, itsekin etsin eilen kaikenlaiset karppiherkut läpi kun halusin jotain hyvää, ennen kuin välähti et mitä jos ostaisin vaan pähkinöitä :P

Kääri pähkinät pekoninyytteihin ja hauduta niitä kermassa. Ota ylimääräinen neste talteen. Laita neste, jääkaappikylmäkerma, pähkinöitä ja pekonisilppua tehosekoittimeen, niin saat pähkinä nyyttien kyytipojaksi hyvän juoman. Pirtelöön voit laittaa myös esim. Kreikkalaista luonnonjogurttia, kunhan varmistat ettei siinä ole sokeria. Sokeri nimittäin lihottaa.

Cashew pähkinät on namia. Itsellä olisi tänään leffassakäynti myös. Olen laihiksella, mutten karppaa. Vähän ketuttaa nyt :p. Noh, pitää koittaa jotain keksiä naposteltavaksi, pikkuisen light limsan voi varmaan ostaa. Saksanpähkinöitä olisi kaapissa ja onhan niitä karkkipussejakin tietty pieniä.

Minä voin karppaajan todeta, ettei enää tee edes mieli mitään naposteltavaa esim. leffassa.
Pari kertaa päivässä kun syö kunnon karppiruokaa, niin ei oo nälkä eikä tee mieli mitään naposeteltavaa.

Yhteistyössä