Mitä LIDL:stä kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lidliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lidliin

Vieras
muuton jälkeen lähimmäksi kaupaksi vaihtui lidl ja ajattelin harjoitella sen käyttöä. Mitäs sieltä kannattaa ostaa? En kovin usein siinä kaupassa ole asioinut

jugurtteja! pakastepitsat kans hyviä ku laittaa vielä ite juustoo lisäks..karkkeja..makkaroita..itekki aluks vierastin mutta nyt kun oon tottunu käymään ni tosi hyvä kauppa on, suosittelen!

Vanukkaita, jugua, valkosipulituorejuustoa :p barbecue-sipsejä, appelsiinimehua lasipullossa..maito on halvempaa :D
joo me ostetaan aina sieltä herkkuja, se valkosipulivoipatonkikin on hyvää =)
jätskiä..kaikkea hyvää B)

Meille sieltä tulee oikeastaan kaikki maitotaloustuotteet, suuri osa vihanneksista ja hedelmistä, paljon lihoja ja vastaavia, valtavasti pakastetuotteita, perunamuusijauhetta, teetä, joskus kahvia, joskus vessapaperia, siivousaineita ja rättejä. Nykyään myös leipää ja karkkia kun ovat ottaneet tuttuja kotimaisia merkkejä valikoimiinsa.

Jotain tiettyjä tuotteita pitää käydä hakemassa muualta mutta Lidlistä saa lähes kaiken tarpeellisen.

Leipää, maitoa, jauhoja, kuivahiivaa, keittokinkkua, vaniljasokeria, tacomaustetta, juustoja, lihaa... Siel hyviä tarjouksia, esim. me ostettiin eilen maitoja 20% alennuksella vaikka päiväystä oli vielä 29.1. saakka!

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mansikkarahkaa ja niitä pieniä sulatejuusto-kolmioita,joiuta ei muista kaupoista ole saanut aikoihin.

Onko siellä niitä juustoja? :o :o Voi että, mummo osti niitä meille kun olin pieni ja ne oli niin hyviä :p Lidliin siis :D

maito, "actimel", suodatinpussit, teet, ketsuppi, monet kemikaliotuotteet, hillo, mehut, mansikka-ja mustikkakeitto, voi, pinaattiletut, salaattirasiat...saunakaljat...monet leipomotuotteet, purkka, karkit, jätski! ym. tässä muutama täsmätuote, joita oon sieltä ostellut. Lisäksi on millon mitäkin erikoistarjouksessa, kannattaa katella!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mansikkarahkaa ja niitä pieniä sulatejuusto-kolmioita,joiuta ei muista kaupoista ole saanut aikoihin.

Onko siellä niitä juustoja? :o :o Voi että, mummo osti niitä meille kun olin pieni ja ne oli niin hyviä :p Lidliin siis :D

mein poika sanoo sitä ammujuustoksi :D 3krs on siinä on 8per..eli 24kpl niitä kuutioita ja 1,99e eli ei hintakaan paha :)

Alkuperäinen kirjoittaja melkein kaikki:
Meille sieltä tulee oikeastaan kaikki maitotaloustuotteet, suuri osa vihanneksista ja hedelmistä, paljon lihoja ja vastaavia, valtavasti pakastetuotteita, perunamuusijauhetta, teetä, joskus kahvia, joskus vessapaperia, siivousaineita ja rättejä. Nykyään myös leipää ja karkkia kun ovat ottaneet tuttuja kotimaisia merkkejä valikoimiinsa.

Jotain tiettyjä tuotteita pitää käydä hakemassa muualta mutta Lidlistä saa lähes kaiken tarpeellisen.

Komppaan, eli lähes kaikki meillekin Lidlistä ostetaan, oikeastaan vain kissanruoat ja valmisruoat ostetaan muualta.

Meille ihan must-tuotteita Lidlissä on jonkun jo mainitsema lasipullossa myytävä appelsiinimehu, sipsit ja juustonaksit, juustot, raejuustot ja jugurtit sekä pakastepizzat, kaikissa on loistava hinta-laatusuhde.

Olen kerran laskenut, että viikon ruokamenoissa tulee säästöä noin 30-40%, kun ostaa suurimman osan Lidlistä. Näin ainakin meillä, eli suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mein poika sanoo sitä ammujuustoksi :D 3krs on siinä on 8per..eli 24kpl niitä kuutioita ja 1,99e eli ei hintakaan paha :)

Miä en ole nähnyt niitä, en kyllä ole pitkään aikaan siellä käynykkään. Hiton halpoja on kyllä, saattaa mennä useampikin paketti tässä lähiaikoina :whistle: :p

Milbona-maitotuotteet on Valion, vaan halvempia kuin muualla. Muutkin juustot edullisia. Leipävalikoimakin on parantunut. Hedelmät ja vihannekset hyvälaatuisia ja meidän kylän halvimpia. Nakit ja muut Kartanon-lihajalosteet, myös kotimaisia halpoja. Ulkomaisia en osta. (Paitsi jätskiä joskus, ihan parhaita...)
Käyttötavaratkin yleensä hyviä, mutta nehän vaihtelee mitä milloinkin saa. Niin ja vaipat ostetaan aina Lidlistä mitä vähän kertakäyttöisiä tarvitaan.

En käytä koko lidliä. Vaikutelma on kuin neuvostoaikaan ja tunnelma kuin krematoriossa. Ihme rääsyjä ja nyt saat ostaa ruutuvihkoja ja tussit-tarjouksia. Huonoja kuullut myös henkilöstöpolitiikasta. Jos joku tuote halvempi niin sitä toista tarvitsemaani ei ole ja ajan muualle, ei mitään säästöä. Turha.

Leipä on hyvää ja halpaa, vihannekset, hedelmät, perunamuussi-jauhe, liha, juusto ja monivitamiini-mehu - nam hyvää ja piristävää. vessapaperi - parasta mitä suomessa on.
Laskin että olisi iso säästö jos kävisi kaikki ostokset Lidlistä, matka vaan kehtuttaa.

Itse olen jo vuoden päivät koittanut ostaa kaiken lidlistä hyvin olen aina kaiken tarpeellisen löytänytkin ja myös lompakosta saattaa löytyä rahaa kauppareissun jälkeenkin,reippahasti on rahaa säästynytkin laadusta tinkimättä,hedelmät/vihannekset ovat yleensä vielä tuoreempiakin kuin näissä suomen s ja k ryöstö kiskuri kaupoissa!saisi tulla se toinenkin saksalainen halpa ketju aldi suomeen :)

Yhteistyössä