Mitä luulette..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot menee

Vieras
Rupeaako miestä kiinnostamaan pettäminen jos epäilen kaikkea ja herjaan erästä pimua hänelle?Vai pitäiskö mun vaan olla pelkojeni kanssa ihan hiljaa?Voi kun pitääkin ihmisen olla tälläinen. :( Tää naikkonen on mieheni työkaveri ja työskentelevät lähes jatkuvaan näköetäisyydellä..Ja kohta on työpaikan juhlat ja viina siellä tietysti virtaa.Kiltti mies mulla kyllä on ja osaa ottaa hillitysti juomaa,mutta pelottaa vaan niin kauheasti. :(

Mulla on varmaan jäänyt ns. edellisestä elämästäni traumoja tälläisistä asioista ja siksi pohdiskelen/pelkään tälläisiä.Kovasti hän sanoo rakastavansa ym. mutta tämä pimu on nuorempi ja nätimpi kuin minä.Varmaan senkin vuoksi pidän häntä uhkana.Ei, ei mies ole ikinä pettänyt.On ollut ainoastaan minun kanssa eli olen hänen ensimmäinen seksikumppani(ollaan naimisissa + lapsia..).Mietityttää myös tuokin, että kun ei ole kokemusta muista niin jos hän joskus haluaakin kokeilla muita naisia.ääh..Tää on tämä mun mielikuvitus :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
turha sitä on etukäteen murehtia, jos pettää, niin sitten pettää, ei sille oikein voi mitään jos ei meinaa vahtia 24/7 :/

Mielelläni en häntä päästä häntä näihin työpaikanjuttuihin kun siellä juodaan.Muuten todella harvoin mieheni juo.Minä en juo oikeastaan ollenkaan, joten siksi suhtaudun kielteisesti noihin kaiken maailman juhliin.

Jos mies haluaa pettää niin hän pettää, ihan ilman työpaikan juhlia ja alkoholiakin. Et myöskään pysty kontrolloimaan mitä joku nainen tekee. Jos hän haluaa yrittää iskeä miehesi, hän tekee niin, ja edelleen ilman työpaikan juhlia ja alkoholiakin.

Annat hälle vielä viime hetkellä kunnon kyytiä niin ei tarvii painavia kasseja kesäjuhlissa kanniskella. Jää ihana kuva vaimosta mieleen niin ei tartte muita kattella.
Jos oot naama norsunv**ulla niin kaikki naiset näyttää paremmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annat hälle vielä viime hetkellä kunnon kyytiä niin ei tarvii painavia kasseja kesäjuhlissa kanniskella. Jää ihana kuva vaimosta mieleen niin ei tartte muita kattella.
Jos oot naama norsunv**ulla niin kaikki naiset näyttää paremmalta.

Näin taidan tehdä ;-D

mutta siis jos mies ei ennen ole pettänyt, miksi se nyt pettäisi? Sinut hän on valinnut ja varmaan ihan syystäkin, eikai hän pilaisi hyvää suhdetta painamalla jotain työkaveria? Semmosen kuvan olen saanut että hän ei ole antanut syytä mustasukkaisuudelle? :)

Yhteistyössä