Mitä luulette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

malttamaton

Aktiivinen jäsen
10.09.2004
1 871
2
38
...jokohan sitä tänään pääsin synnyttämään...??

Eilen tuli limatulppaa kahteen otteeseen. (Veren kanssa)
Eilen olin myös neuvolassa ja kätilö totesi että oon 4cm auki ja venyy siitä jos sormilla venyttää. Kaulaa jäljellä n.0,5cm. Ja paikat täysin pehmeät.

Eilen supisteli koko päivän, epäsäännöllisesti tosin, välillä tuli säännöllisemminkin mutta loppuivat sitten aina noin puoleksi tunniksi kokonaan. Ja välillä tuli aina sellainen kumma vihlaus tuolla alhaalla, aivan kuin puukolla olisi isketty!

Yö oli rauhallisempaa. Tässä jännittelen, että joko tänään pääsis tositoimiin. Mitä luulette? Kätilö sanoi eilen, että ei mene kauaa ja ihan tarkotuksella pyöritteli sormia kohdunsuulla (ja sattu niin kamalasti!)

Alan olla aika malttamaton jo...supisteluja on ollut tosi kauan jo aikasemminkin mutta ei ikinä koko päivää. Ja kaksi viikkoa sitten oli tilanne kohdunsuulla jo sen 3cm auki, mutta ei ollu vielä silloin täysin pehmennyt ja kaulaa oli enempi jäljellä.. Eli jotain edistystä sentään on tapahtunut. Uskaltaako sitä jo elätellä toiveita että tänään alkais enempiki tapahtumaan??

Valitan sekavaa selostusta...

=) ONNEKSI OLKOON, kyllä uskoisin että tänään tulee lähtö... :D

Minulla ainakin juuri tuo kätilön "ronkkiminen" pisti alulle kunnon supistukset, kun meinasi lapsiveden jälkeen supparit loppua...

Ensimmäistäkö odotat ? Se tietysti voi olla vähän hitaampaa sitten, MUTTA KUN EI NOISTA SYNNYTYKSISTÄ KOSKAAN TIEDÄ, MITEN ETENEVÄT !!!

MUTTA TOSI LUPAAVALTA kuulostaa =) Onnea Matkaan :flower: :heart: :flower:

Niin onko viikkoja jo paljon ???

Kiitos!! =)

Toinen lapsi on kyseessä ja eka synnytys oli nopea (alle 5h). Silloin vain lähtö tuli yllättäen: supistukset alkoi yhtäkkiä, heti tosi kivuliaina ja säännöllisinä. Siksi nyt vähän epäröinkin.

Niin ja viikkoja on nyt 38+4.

Ihan kade olen sinulle!! :) Itselläni viikkoja 39 eikä mitään merkkejä tulevasta synnytyksestä. Eilen kävin ultrassa eikä vauva ole edes kiinnittynyt.... Mutta toisaalta hyvä koska vielä olisi paljon hommaa ennenkuin vauva tulee.

Sinulle onnea ihan hirveästi ja voimia synnytykseen!!! Tulethan sitten tänne kertomaan millainen kokemus oli tämä synnytys?

Tsemppiä!! :heart: :heart:

Terve!
Vähänkö olen kateellinen! Mä oon tässä jo ootellut kauan, että lähtö tulis! Mulla viikkoja on jo 41+3, ja mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä ei ole! Ei edes supistele! Eikä pää ole kiinnittynyt! Kohdunsuu on auki yhden sormen verran ja kohdunkaula on 2 cm pitkä! Painoarvio oli toissapäivänä 4 kiloa, joten hirvittää, kuinka isoksi tää vauva vielä kasvaa! Vähänkö on turhautunut ja kyllästynyt olo! En enää jaksais odottaa päivääkään! Mutta sinä onnellinen saat pian nyytin syliisi! Tsemppiä synnytykseen! B)

Täällä tilanne ollut kolmisen viikkoa se, että paikat auki n.3cm, kanavaa saman verran. Limatulppaa / rusehtavaa limaa tullut pariin otteeseen toissa viikolla ja nyt valunut maanantaista asti runsaasti. Viikkoja 41+4...

Minulla myös kipakoita "puukonvihlaisuja" ja supistelua epäsäännöllisesti. Odotan lähtöä, kuin kuuta nousevaa... ja hermo meinaa mennä, kun ei saa nukuttua!

Tsemppiä kaikille odottaville...
Odottavan aika on P I T K ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!!!!!!!!!

Yhteistyössä