Mitä mä menin lupaamaan...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Poika kävi tänään avoimen päiväkodin kerhossa. Poikaa sieltä hakiessa yksi ohjaajista kysäisi multa että eikös meillä ole kestovaipat käytössä. Avoimella on mammakahvila alle yksivuotiaiden lasten äideille aina torstaisin, on kuulemma tullut paljon kyselyjä kestovaippa-asioihin liittyen joten yhdellä mammakahvilakerralla järjestetään sitten vähän infoa asiasta.

Mä sitten menin lupaamaan että tulen esittelemään vaippoja sinne. :o Minä, esiintymiskammoinen reppana. :ashamed:

Kaikkeen sitä alkaa... Täytyy printata vähän infoa mukaan, en sitten mene ihan täysin tuppisuuksi. :D
 

Yhteistyössä