Prkle. Ja nyt se pirulainen pissaa aina vähän housuihinsa ennenku menee potalle. Arvatkaa monetko pikkarit ja housut lentää päivässä pyykkiin. Mä hukun niihin, ihan varmasti hukun pyykkeihin. Nytkin pitäis laittaa kone pyörimään mutta ei, en jaksa vielä. Sitten pitäis käydä shoppailee vielä lisääkin shortseja kersalle ja pikkareita, ku ne perkeleet loppuilee kesken ku mä en saa niitä samaa tahtia pestyä ja kuivattua ku ne menee likaisiksi.
Mutta enhän mä voi lähteä shoppailee niitä sille, se on ärsyttävää ja mitenpä mä mihinkään enää lähtisin ku oon hukkunut pyykkeihin. Kuka mut sieltä pyykkikasan keskeltä sitten löytää, onko nyt aika väsätä pikainen testamentti ja viimeiseksi tahdoksi se, että mut pitää tuhkata. Mun elämä on ohi, adjöö vaan kaikki palstalaiset, mä hukun pyykkeihin :'(
Mutta enhän mä voi lähteä shoppailee niitä sille, se on ärsyttävää ja mitenpä mä mihinkään enää lähtisin ku oon hukkunut pyykkeihin. Kuka mut sieltä pyykkikasan keskeltä sitten löytää, onko nyt aika väsätä pikainen testamentti ja viimeiseksi tahdoksi se, että mut pitää tuhkata. Mun elämä on ohi, adjöö vaan kaikki palstalaiset, mä hukun pyykkeihin :'(