Mitä mä nyt teen, mä ostin jo sen pyöränkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Prkle. Ja nyt se pirulainen pissaa aina vähän housuihinsa ennenku menee potalle. Arvatkaa monetko pikkarit ja housut lentää päivässä pyykkiin. Mä hukun niihin, ihan varmasti hukun pyykkeihin. Nytkin pitäis laittaa kone pyörimään mutta ei, en jaksa vielä. Sitten pitäis käydä shoppailee vielä lisääkin shortseja kersalle ja pikkareita, ku ne perkeleet loppuilee kesken ku mä en saa niitä samaa tahtia pestyä ja kuivattua ku ne menee likaisiksi.
Mutta enhän mä voi lähteä shoppailee niitä sille, se on ärsyttävää ja mitenpä mä mihinkään enää lähtisin ku oon hukkunut pyykkeihin. Kuka mut sieltä pyykkikasan keskeltä sitten löytää, onko nyt aika väsätä pikainen testamentti ja viimeiseksi tahdoksi se, että mut pitää tuhkata. Mun elämä on ohi, adjöö vaan kaikki palstalaiset, mä hukun pyykkeihin :'(

En minä tiedä. Se varmaan yrittää päästää tipan kerrallaan ja antaa kuivua, ettei tarttis keskeyttää puuhia potalla käymisen takia. Sitten se hokasee ettei se onnistukaan, repii housut pois ja menee liruttamaan loput pottaan.
Ja jos mä hukun noihin pyykkeihin, kuka pysäyttää sen pyykkitsunamin mikä niistä sitten lähtee? Sehän iskee koko maailmaan ja me kaikki kuollaan!! Maailmanloppu!
Sitten häviää tuhkatkin taivaalta ja tilalle vyöryy jumalaton kusisten pikkuhousujen tsunami joka valtaa koko maailman!

No sit varmaan tarttis vaan käskyttää sinne potalle tasasin väliajoin. Joo: mä tiedän kyllä millanen älämölötappelu siitä syntyy ton ikäsen kanssa...

Vahinkoi voi tietty sattua, mutta jos tahalteen pissailee niin sit kyl meillä ainakin noi on saaneet vaipan takasin jalkaan - olkoon ikä mikä vaan. Ja nopeesti on loppunu tahallaan pissailut kun se vaippa on tottakai ollu ihan kamalan kauhea juttu.

:hug: ,ajan kanssa hyvä tulee.Meillä opeteltu koko kevät potatusta ja nyt sit istuisi varmaan 3 krt 5 minuutissa pissillä potulla.2-3 krt sattuu vielä päivässä vahinko liru,mut sit kiireesti juoksoo loput pissii potulle.On niin isoa poikaa,kun on alkkarit jalassa (1v.10kk) ja kesällä onkin sit kiva pissiä puskiin pihalle.Vaipat päikkäreillä ja yöunilla tietysti käytössä.

Moon kans koittanut kiristää sillä vaipalla, että jos ei sinne potalle asti voi mennä niin sit pitää alkaa taas käyttää vaippaa niinku VAUVAT! Kamalaa! :D
Tahalteen se ei pissaa, ja sit kun alkaa komentamaan potalle niin se inttää vastaan ja lähtee sitten kauhean murinan ja karjumisen kanssa sinne potalle istumaan. Kai tää ohi menee, mutta toivottavasti kuitenkin ennenku mä hukun noihin pyykkeihin :'(

Ja siis meilläkin aluksi ihan tahallaan pissi polkuauton piälle,sohvalle jne.Oikein naama punasena tiristi.Nyt jo ite haluaa olla ilman vaippaa päivät ja onhan se kivempi tunne olla pelekät alkkarit jalassa eikä hiostava vaippa.

Yhteistyössä