Mitä mä rupeisin harrastaa, että saisin itsellenikin aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

f

Vieras
Siis mitä mä voisin harrastaa, että mulla olis jotain omaakin? Ettei kaikki olis vaan tätä arjenpyöritystä? Joku henkireikä mullekin kiitos. Joku juttu, mikä ei ole aikatauluihin sidottu, koska ne aina muuttuu kuiteskin. En mä edes keksi mikä mua kiinnostais...

Mitä te harrastatte?

skräppäys ja korttien tekeminen on mun juttu. lisäksi vesijuoksua uimahallissa ja kesällä järvessä, satunnaista pyöräilyä/kävelyä... nuo on mun henkireikiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Oisko kuntosali? Ite käyn ainaki vielä vaan pyöräilemässä mutta kuntosalille menen jahka saan varattua sinne ekan käynnin.

Mulla sama juttu. Ohjatut jumpat, kuntosalitreeni ja ylipäätään liikkuminen. Samalla saan itseäni kiinteytettyä ja kuntokin kohoaa siinä sivussa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Siis mitä mä voisin harrastaa, että mulla olis jotain omaakin? Ettei kaikki olis vaan tätä arjenpyöritystä? Joku henkireikä mullekin kiitos. Joku juttu, mikä ei ole aikatauluihin sidottu, koska ne aina muuttuu kuiteskin. En mä edes keksi mikä mua kiinnostais...

Mitä te harrastatte?

Mulla sama juttu. Ei ees enää tiedä mitä haluais tehdä. Uintia oon miettiny mut toistaiseksi ei vielä onnistu kun en voi jättää lapsia niin kauaksi aikaa päineen ja siitä ei tuu mitään jos hoitaja pitää joka kerralle hommata. Pyöräily ois varmaan kans hyvä. Mulla ei vaan pyörää. Aina tarvii joku lapsista pyörän ja sit jää itelle hommaamatta.
Askartelu ym juttuja teen väliin mut sillon lapset pyörii ympärillä niin ei oikein omaa aikaa tai sit on yöunista pois jos haluaa rauhassa tehdä.

No riippuu siitä tykkäätkö liikunnasta, käsitöistä vai jostain muusta.

Itselläni henkireikiä ovat spinning, step ja juoksu - josta nautin ihan yksin ämyrit korvissa. Tyttö kyllä kinuaa aina juoksulenkille matkaan, mut otan tosi harvoin. Ystävän kanssa käyn kävelyllä välillä. Onhan näitä mahdollisuuksia :)

Yhteistyössä