mitä mä sanon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mother
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mother

Vieras
lapseni isä ja minä erosimme jo vuosia sitten. lapsi on isälleen äärettömän tärkeä ja isä ottaa huomioon lasta todella hienosti, on mahtava isä.
löysimme kumpikin uudet puolisot, mutta miehen uusi puoliso ei vain sulata minua. hänen mielestään olen kiero korkkiruuvi joka yrittää vain saada lapsensa isää takaisin.. olen onnellisesti parisuhteessa ja siihen todellakin on syynsä miksi ex on ex.. no, olen sitten koittanut tutustua tähän naiseen ja koittanut olla provosoimatta häntä, mutta en ole onnistunut siinä, hän vaan ei pidä minusta. no, ei tarvitsekaan. kuitenkin on ihan ok minun ja exän yhteiselle lapselle ja usein lapsi saattaa olla isällä viikollakin yötä niin että isän uusi puoliso on sitten päivän lapsen kanssa. nyt kuitenkin kuulin 3 eri suunnasta miten tämä uusi puoliso "hurskastelee" sillä miten hieno ihminen hän on kun katsoo toisen ämmän lasta kun ei se itse jaksa..!!!! olen siis työssäkäyvä ihminen. mä uskon 100% niihin 2 ihmiseen jotka tän mulle kertoi, he ei IKINÄ valehtelisi tuollaista. nyt ongelma onkin se, ett en enää halua antaa lasta sinne yöksi jos isänsä on töissä. pitäkää lapsellisena tms, mutta mun lapsi on mulle rakas ja mä en halua että se on jollekin mua vihaavalle naiselle joku valtaväline jolla näyttää miehelle että suvaitsee kaiken vaikka oikeesti ei edes tykkää ko.lapsesta.... (näin siis sanoi myös.)
en kuitenkaan halua alkaa riidellä ja jos kerron tän kaiken exlle se repii pelihousunsa.. ärsyttää kun ei voida olla niinkuin aikuiset ihmiset!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Antaisin lapsen vain kun mies itse on hoitamassa. Ei kenellekään noin pirulliselle naiselle tarvitse antaa, kun noin inhottava on. :(

mutta miten mä selitn sen exlle kun yhtäkkiä en enää haluakaan antaa lasta sinne viikolla yöksi...?

Alkuperäinen kirjoittaja mother:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Antaisin lapsen vain kun mies itse on hoitamassa. Ei kenellekään noin pirulliselle naiselle tarvitse antaa, kun noin inhottava on. :(

mutta miten mä selitn sen exlle kun yhtäkkiä en enää haluakaan antaa lasta sinne viikolla yöksi...?

Sanot mitä olet kuullut naisen sanovan luotettavilta tahoilta. Ja sitäpaitsi miksi tämän naisen edes pitäisi lastanne hoitaa? Tottakai se on exäsi itsensä tehtävä. :)

Sil naisella on heikko itsetunto ja kokee sen uhaksi, kun sulla on sen miehen kanssa yhteinen lapsi. Koittakaapa keskustella vaikka kolmisteen tai nelisteen, jos se sitte tajuais. Tykätähän ei tarvi, mut lasta ei saa käyttää pelinappulana. Typerästi toimii se nainen.

Kerro se sitte sillälailla, ettei exmies vaan luule, että SÄ oot jotenki keksiny tollasta . esim. "tiedäthän, että meillä menee "Hantan" kanssa hyvin ja se mitä kerron nyt EIOO pilaa tms.

siksi tää nykyinen puoliso on päivisin kotona kun on äitiyslomalla.. eli heilläkin yhteinen lapsi ja vissiin olleet jo pidempään yhdessä mitä minä ja ex aikaisemmin oltiin, eli tää nainen on kaikin puolin jo "voittanut" mut?? mä en siksi haluais kertoa kun sitten hankaloitan muiden välejä.. tää on pitkä juttu, mutta toinen luotettava lähde on exän äiti ja jos mä puhun asiasta exälle, niin ex tietää et äitinsä on kielloista huolimatta kertonut mulle.. paska tilanne.

siksi tää nykyinen puoliso on päivisin kotona kun on äitiyslomalla.. eli heilläkin yhteinen lapsi ja vissiin olleet jo pidempään yhdessä mitä minä ja ex aikaisemmin oltiin, eli tää nainen on kaikin puolin jo "voittanut" mut?? mä en siksi haluais kertoa kun sitten hankaloitan muiden välejä.. tää on pitkä juttu, mutta toinen luotettava lähde on exän äiti ja jos mä puhun asiasta exälle, niin ex tietää et äitinsä on kielloista huolimatta kertonut mulle.. paska tilanne.

Ex-miehesi siis tietää jo mitä hänen nykyinen vaimonsa on mieltä hänen lapsestaan?

(...toinen luotettava lähde on exän äiti ja jos mä puhun asiasta exälle, niin ex tietää et äitinsä on kielloista huolimatta kertonut mulle.. )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ex-miehesi siis tietää jo mitä hänen nykyinen vaimonsa on mieltä hänen lapsestaan?

(...toinen luotettava lähde on exän äiti ja jos mä puhun asiasta exälle, niin ex tietää et äitinsä on kielloista huolimatta kertonut mulle.. )

ex ei tiedä kaikkea.. tää on pitkä juttu, mutta äitinsä olis ainoa lähde jonka ex yhdistäis ja sit ne olis riidoissa aivan varmasti..

Yhteistyössä