mitä mä teen, mies ei ole vieläkään tullut kotiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras yksin

Vieras
siis lähti tuossa kymmenen aikaan lähibaariin. lupasi tulla sieltä suoraan kotiin. lähellämme ei asu sukulaisia tai kavereita joiden luo on mennyt. enkä usko että on lähtenyt pettämäänkään.

mulla kauhea huoli. sanoi tulevansa kotiin heti pilkun jälkeen eli kahden aikaan. ei ole vieläkään kuulunut. ulkona kauhea myrsky. ei ole kännykkää mukana kun unohti sen kotiin.

en ole pystyny silmäystäkään nukkumaan. mietin vaan että makaako se jossain ojassa tai onko joku juottanu sille tyrmäystippoja? itken vuolaasti kokoajan. mietin tässä että milloinkahan sitä kehtais vanhemmille soittaa että tulisivat lasta vahtimaan että pääsisin katsastaan nuo lähialueet.

voi helvetti tätä oloa...

Alkuperäinen kirjoittaja voipikoolla:
Kyllä se sieltä takasi tulee, enämpi vähempi tuiskeessa.

mä niin haluan uskoa niin... mutta voi helvetti että pelottaa. mä nään nyt uhkakuvia jokapuolella! ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No voi hitsin pitsi. Jospa se sieltä kohta kömpis. Yritä vaan rauhoittua, ja kokeile nukkumista. Tietysti helpommin sanottu kuin tehty...

joo, olen monta kertaa kokeillu tuota että menny nukkumaan. muttaku yritän rauhottua niin villit ajatukset saa vallan ja ei tuu mitään nukkumisesta. tulee semmosia ahdistuskohtauksia etten saa henkeä. hirveä tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras yksin:
Alkuperäinen kirjoittaja voipikoolla:
Kyllä se sieltä takasi tulee, enämpi vähempi tuiskeessa.

mä niin haluan uskoa niin... mutta voi helvetti että pelottaa. mä nään nyt uhkakuvia jokapuolella! ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi :(

Kännykkä auki??? Ekassa kirjotuksessa oli et kännykkä kotona, mies unohti sen? Miten se siis viestiä voiskaan laittaa?

Aloittelevan provoilijan sääntökirjasta:
Kun kirjoitat "apua mieheni ei ole vielä tullut baarista kotiin"- provon, niin yritä muistaa onko miehen kännykkä kotona vai mukana, auki vai kiinni :xmas:
"ei ole kännykkää mukana kun unohti sen kotiin."
"ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi"
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Aloittelevan provoilijan sääntökirjasta:
Kun kirjoitat "apua mieheni ei ole vielä tullut baarista kotiin"- provon, niin yritä muistaa onko miehen kännykkä kotona vai mukana, auki vai kiinni :xmas:
"ei ole kännykkää mukana kun unohti sen kotiin."
"ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi"
:whistle:

:laugh: :laugh: :laugh:
Aika hyvä....kohta saadaan uusi aloitus uudella nicillä jossa muistetaan olla huolellisempia :D

ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi :(

Kännykkää kiinni=kännykkää mukana
kännykkä kiinni=kännykkä suljettu

mieti nyt tota tekstiä, jos se tarkoittais sitä mitä provohuutelijat luulee, se ei käy järkeen. Sais tulla aapee selittämään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja kaikki vaan siksi ettei sillä oo kännykkää kiinni. jos on menny jonku luo niin ois laittanu ees viestiä että jää yöksi :(

Kännykkää kiinni=kännykkää mukana
kännykkä kiinni=kännykkä suljettu

mieti nyt tota tekstiä, jos se tarkoittais sitä mitä provohuutelijat luulee, se ei käy järkeen. Sais tulla aapee selittämään!

Mitä se edes enää puhuu koko kännykästä kun on eka viestiin laittanut että kännykkä kotona! Se on sitten ihan sama onko se auki vai kiinni, ei mies voi sillä kännykällä kuitenkaan soittaa tai laittaa viestiä

Minä veikkaisin että kännykkää kiinni tarkoittaa ettei saa kännykällä kiinni, kun kännykkä jäi kotiin. Toivottavasti kadonnut mies on jo palautunut, jos AP oli luettelostaa mitä mies ei tekisi aivan varma niin siitä puuttui vielä joutuminen putkaan joko omaa hölmöyttään tai sitten mennyt joidenkin muiden rähinän väliin ja päätynyt ottamaan aikalisää.

Miksi joka viikonloppu jonkun/joidenkin mies katoaa?
Tulevatko he kertomaan minne miehet ovat kadonneet?
Voisi tehdä uuden pinon johon voisi kertoa mistä mies löytynyt, näin jokainen jonka mies katoaa voisi saada vinkiä mistä lähteä etsimään :D

Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Miksi joka viikonloppu jonkun/joidenkin mies katoaa?
Tulevatko he kertomaan minne miehet ovat kadonneet?
Voisi tehdä uuden pinon johon voisi kertoa mistä mies löytynyt, näin jokainen jonka mies katoaa voisi saada vinkiä mistä lähteä etsimään :D

Sen takia en minnekään miestäni yksin päästäkään, (paitsi töihin) ettei pääse katoamaan :D

Yhteistyössä