Mitä mä teen mun elämällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökö

Vieras
Meillä on miehen kanssa 2kk ikäinen vauva ja sain tietää kaksi viikkoa ennen synnytystä että se on valehdellut mulle koko kesän, pettänyt mua 18 vuotiaan pikkutytön kanssa (mieheni28) jatkanu sitä "suhdetta" sitten meilitse sen tytön kanssa. Sen jälkeen olen saanut tietää ettei monikaan hänen naispuolisista ystävistä ole tiennyt minusta tai raskaudestani. Se on lähetellyt toisille naisille viestejä " mä niin kaipaan sua. olet jumalainen. olet maailman kaunein. kulta. mussu muru. rakas" sillä on ollut profiilit erinäisillä nettideitti sivuilla. Ja nyt pisteenä iiiin päällä mä löysin sen exän alastonkuvat.... Mitä v****a. Mies haluaisi jatkaa suhdetta. Anelee että annan anteeksi ja uuden mahdollisuuden näyttää että rakastaa mua? en tajuu miten voi muka rakastaa toista jos noin tekee...

MIKSI MÄ OLEN NÄIN HEIKKO ETTEN PISTÄ TOTA ÄIJÄÄ PIHALLE???? OI MIKSI?

Kiitos kun luit ja anteeksi kirjoitusvirheet.

No mä tiedän ettei kannata eikä edes pitäis kattoo tollasta käytöstä. Mut jotenkin se on murskannu mun itsetunnon ihan kokonaan varsinkin kun raskaus muutti mun kroppaa ja rajusti niin ei vaan uskalla... Jos tota pientä ei olis niin olisin varmaan jo tappanu itteni tän pahan olon takia. mut onneks on toi pieni mies etten ole sitä tehnyt koska kukaan mies ei voi olla sen arvoinen et jotain sellaista tekisin. Ahdistaa ja kaiken lisäks mulla ei ole enään ystäviä kun kaikki kaikkosi raskausaikana(lapsettomia kaikki kaverit) niin ei ole sitten niitäkään. Märehdin asiaa täysin yksin

Tiedän että se on vaikeeta, mutta jos haluat hyvän tulevaisuuden sekä itselles että lapselles niin jätä kyseinen tyyppi- selvästi häiriintynyt persoonallisuus eikä voi parantua. Saat varmasti uusia ystäviä, hankkiudu vauvapiireihin, perhekerhoihin jne. joita järjestää seurakunta jos ei neuvola. Kysy neuvolasta. Onko sulla vanhempia joiden luo voisit mennä vauvan kanssa vähäksi aikaa? Saisit apua ja voisit ajatella asioita rauhassa. Jos ei, niin ensi- ja turvakoteja on, vaikka saattaa kuulostaa aika rankalta jos on tottunut ns. pumpulielämään. Eteenpäin pienin askelin: Soita neuvolantätille huomenna ja kerro ongelmasti ja itsetuhoajatuksesi; hänen on pakko ottaa vakavasti. Pyydä että pääset juttelemaan hänelle heti huomenna ja kerro kaikki. Pyydä apua!!! Et saa jäädä yksin!

Älä hyvä ihminen tollasen kakkakasan takia vaivu synkkyteen että ittelles pahan tekemistä mietit :hug: sun mies ei ansaitse sinua, kun noin on käyttäytyny. Nyt mars juttelemaan jonkun kanssa irl jos ei ole kaveria jonka kanssa asiaa puida niin neuvola, terveyskeskus, perheneuvola, kirkon neuvontapalvelu johonki juttelemaan sun pahasta olosta se on sun ja sun vauvan parhaaksi. Ja toistan vielä sun mies EI ansaitse sinua. Tähän klassinen JSSAP =)

Heippa! Kun on paljon vihaa sisällä, siitä että on kohdeltu väärin, eikä kukaan kuule sitä, tulee sellainen olo, että haluaisi kuolla. Mutta, sinä saat tulla kuulluksi, sinä olet rakastettu, sinä olet hyväksytty. Siunausta sinulle ja vauvallesi!

Mun mielestä kannattaa tarjota miehelle tukikohta metsästysretkille. On kivaa kun on varmaa kotipillua tarjolla, vaikka olis vähän muodot raskauteen mennyt. Sitten kodin turvasta on mukava iskeä netistä pikkutypyjä pantavaksi. Ehdottomasti sun kannattaa pitää toi tapaus. On varmaan hyvännäköinenkin kun kerran noin montaa naista pyörittää.

Tyypillä on varmaan paljon muitakin naisia, mutta ei oo kaikista jäänyt kiinni. Hieno, hieno mies ja mahtava isähahmo.

Mieti nyt itekkin...

Yhteistyössä