Mitä mä teen tämän miehen kanssa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uupunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei auta puheet ja kirjeet ei. Jos ihmiseltä puuttuu jokin, niin se vaan puuttuu. Ainut mitä tulet saamaan, on samaa ympäripyöreää liirumlaarumia ja tunteisiin vetoavaa manipulointia maustettuna ripauksella syyllistämistä. Varaudu siihen, että miehesi ja sukulaisensa levittelevät kaikki yksityisasiasi pitkin kyliä sitten kun ero tulee ja haukkuvat muutenkin kaikin mahdollisin tavoin. Silti on lähdettävä.

Äkkiä äijän kamat kasaan ja pihalle! Mä en yleensä näin neuvo mutta sä olet nuori jonka pitäis olla siinä elämäs onnellisimmassa suhteessa alkutaipaleella ja mies käyttäytyy tuolla tavalla ja on käyttäytynyt jo vuosia?!

Ei se tosta ainakaan mihkään parane joten nyt kengän kuvaa perseeseen ja vähän äkkiä. Jos olis lapsia niin sitten olis niiden takia yritettävä tehdä töitä mutta kylläs ä kiistatta olet varmasti onnellisempi ensin yksin ja sitten jonkun muun kanssa.

Nyt niskasta ittees kiinni ja toimeen, HETI.

Tollasella se alkaa. Lopulta et saa pitää mitään yhteyttä ystäviisi tai sukulaisiisi etkä mennä yksin minnekään. Ja sitten alkaa pahoinpitelyt. Nyt äkkiä eroon tuollaisesta suhteesta!

Et voi mitenkään auttaa miestäsi. Selkeästi hän kuitenkin tarvitsee terapiaa yms. Kunhan hän sen itse ymmärtäisi ja hakisi apua. Oli kysymys sitten alkoholistista ja/tai narsistista. Ainoa jota voit auttaa on OMA ITSESI. Kokoa luusi ja lähde!! En jaksa uskoa tilanteen paranemiseen, vain pahenemiseen. Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Reesu<3