Mitä mä teen? Oon juonu 2 viikkoa putkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risukasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisään vielä ettei elämä ole yhden miehen menettämisen arvoinen, edessäsi on vielä kokonainen elämä iloineen ja suruineen, sekä lapsesi varttuminen josta löytyy uskomattoman paljon ilon aiheita =) Meillä on 3 poikaa jotka tuovat koko ajan jotain uutta ja hienoa elämäämme, heidän vuoksi kestän mitä vain ja usko tai älä, olen kokenut paljon tuskaa ja surua, mutta sen vastapainoksi olen hakenut muuta sisältöä elämääni, kuten esim. musiikki, josta saan hurjasti voimia! Myös täällä kirjoittelu on tuonut monille apua, joten suosittelen myös kirjoittamista jollekin. Täällä on monia eri osioita kuten "äitien terveys" josta voisit myös saada vertaistukea :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja risukasa:
Mun vanhemmat on sitä mieltä että juominenkin on parempi tapa kuin lääkkeiden syönti. Mutta noin yleensäkään eivät ymmärrä miten joku voi ottaa asiat näin raskaasti kuin minä, koska elämä oli ennen niin kovaa, nykyään on pullamössökansaa joka ei kestä mitään. Minä satun olemaan tunteellinen höpsö. No, onhan mies kuitenkin lapseni isä ja vaikuttaa elämääni ikuisesti.

Voi kuule, tässä on toinen "tunteellinen höpsö" :D Minä olen sitä mieltä että tänä päivän elämä on kovaa ja julmaa, ennenvanhaan ongelmat oli vaan toisenlaiset, nykyisin luodaan kovasti paineita ihmisille ja varsinkin äidit on kovilla kun pitää sovittaa työ ja koti niin että kaikki rullaisi.

Juominen tuo riippuvuuden ja sairastuttaa elimistöä, terapia ja lääkkeet hoitavat ja niistäkin voi ajan kuluessa luopua, ei sen tarvitse olla ikuista.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni! Lopetat juomisen.Jos et muuten pysty,niin haet ammattia-apua!

Sinulla on lapsi,joka tarvitsee sinua. Siinä on sulle tärkein asia elämässäsi ja hän tarvitsee sinua! Kumman valitset pullon vai lapsen?

Apua on saatavilla,mutta kotiin se ei tule. Sun on saatava elämäsi kuntoon ja alettava olla äiti!

Yhteistyössä