Mitä mä teen tänään ruoaks???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelly83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:24 mokoma kirjoitti:
Tonnikalalasagnea :p Mä teen ainakin, -tee sinäkin =)

Nam! Tää kuulostaa hyvältä :p Tehäänkö se samalla tavalla, kun tavis lasagne, muta laitetaan vaan jauhelihan tilalle tonnikalaa?? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kun en oo koskaan tehnyt tällästa :ashamed:

Meil o erittäin halpa ja herkullinen sapuska tänään:
Itte tekemänä tietty ;)
Kinkkusuikale-pekoni kastike kermalla! Sekä pottuja ja Parsakaalia sekä porkkanaraastetta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:27 piprane ema kirjoitti:
eilen täällä sain vinkin tehdä peppi pitkätossun voimavuokaa, jonka olemassa olon olin taas unohtanut eli sitä meillä tänään , ja alankin just syömään :p

Mikäs se tämä on?? :o *ikinä kuullukkaan mokomasta*

\
eilen täällä sain vinkin tehdä peppi pitkätossun voimavuokaa, jonka olemassa olon olin taas unohtanut eli sitä meillä tänään , ja alankin just syömään :p
http://www.kotimami.vuodatus.net/blog/156054

Juu, kyllä mä teen tonnikalalasangnen samaan tapaan kun jauhelihastakin.. eli tonnikalat pannulle, sekaan tomaattimurskapurkki, sipulia ja mausteita. En tee juustokastiketta erikseen vaan sulatan tohon pannulle tomaatin ja tonnikalan sekaan paketillisen sitä perinteistä koskenlaskija sulatejuustoa. Maidolla voi ohentaa sopivaks ettei tule tönkköä.. ja sitten vaan tota kastiketta ja lasangnelevyjä vuorotellen vuokaan.. tulee herkkua :p =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:30 eve-liiiina harmaana kirjoitti:
\
http://www.kotimami.vuodatus.net/blog/156054

Tänks lööt!!! :flower: Jos mä teen tänään tota tonnikalalasagnea, niin huomenna vois sit kokeilla tätä. Kuulosti aikas hyvältä :p

Yhteistyössä