Mitä mä teen tolle miehelle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsyny äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsyny äiti

Vieras
Siis nyt seuraa valitusta joten jos et jaksa kuunnella hyppää yli.
Mies on ongelman nimi. Vai onko vika sittenkin minussa??

Meillä 9kk ikäinen ihana poika,kiltti.
Mutta mies käy hermoille en kuitenkaan halua erota,älkää sitä ehdottako!

Mä oon niin väsyny ja kyllästynyt siihen että se ei tee kotitöitä ollenkaan.Jättää kaikki ku paskan.
Mä tykkäisin että koti olis järjestyksessä ja edes hetken siisti,mutta ei kun meillä sotkee mies pahemmin kun lapsi,jättää vaatteensa mihin millonkin,mihin ne ei kuulu,tyhjät maito,juusto yms purkit jää keittiön pöydälle vaikka niillä on oma paikka.

Leikkii kyllä pojan kanssa mutta jos pyydän syöttämään tai laittamaan nukkumaan kuuluu odota tai ei ku laita sä.Vaikka aina sanon sille että mä hoidan täälä kotia ja poikaa joka päivä kun mies on töissä ja tekee vielä kolmivuoro työtä.

Olis kiva välillä tehdä ihan yksin jotain omaa kivaa hommaa,mutta melkein aina poika on mukana teinpä mitä hyvänsä.

Oon miehelle sanonu asioista monta kertaa että viitsisikö laittaa tavarat oikeille paikoille yms yms ja sitä kun ei haittaa vaikka koti olis kuinka sotkussa vaikka hukkuis paskaan ei varmaan huomaisi.

Mitä mun pitää sanoa tai tehdä että sekin alkais tekeen edes jotain en ees pyydä mitään suuria asioita.

Apua,tiedän miltä susta tuntuu.toi sun kirjoitus olis voinut olla mun.meidän lapsi on vaan jo 3-vuotta.mä olen tullut siihen tulokseen että en pysty miestäni muuttamaan.jos halua olla sen kanssa niin mun pitää vaan jaksaa tätä elämää tälläisena.välillä jopa haaveilen toisesta lapsesta.mut sit kun mietin tätä kaikkea niin luovun ajatuksesta.mutta aikaa näyttää.

No kiva että mä en oo ainut jolla tollanen mies.
Välillä tota kestää,tykkään kyllä tehdä kotitöitä,mutta tuntuu välillä niin turhalta kun sitten mies tulee ja jättää sen tyhjän purkin pöydälle,miksi on niin vaikeeta laittaa asiat omille paikoilleen???
Tääläkin on haaveiltu toisesta mutta saa nyt kyllä jäädä joksikin aikaa,mähän palan ihan loppuun jos tulis toinen ja homma jatkuu näin.Oon kyllä uhannut että kun poika alkaa käveleen niin tuuppaan sen aina miehen mukaan.

Mä niin toivoisin et tää joskus muuttuis mut kaippa sitä on turha toivoa....

Yhteistyössä