mitä teen tuon miehen kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukkunut helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukkunut helmi

Vieras
siitä on tullut oikea hirviö! se jaksaa vaan haukkua mua ja valittaa kaikesta. kaikki pitää tehdä sen tahdissa ja mielen mukaan tai muuten se vetää herneen niin syvälle nenään ja se purkaa kaiken minuun. minä olen nyt ollut sen "syntisäkki" 3 vuoden ajan, enkä enää jaksa! :'( olen ihan poikki kun mikään ei kelpaa. hän ei hyväksy minua tällaisena eikä anna minun olla se kuka haluan olla. aina vaan pitää olla kotona ja tanssia hänen pillin mukaan. nytkin se haluaisi lapsen minun kanssa, mutta en varmasti hanki lasta tähän kurjaan tilanteeseen. mies haluaa vain koko ajan seksiä, enkä minä edes halua. mies haluaa vain alistaa minua ja tuhota minut kokonaan! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja hukkunut helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Jätä se mies! Herrantähden!

miten? en voi tuosta vaan pakata laukkuja ja sanoa että lähden. mieshän tappaa mut!

No jos tilanne noin paha, älä hyvä ihminen miehellesi kerro. Lähde kun mies on töissä/pois kotoa. Mene turvakotiin, kyllä sä apua saat. Mutta lähde ennen kuin on liian myöhäistä! Mä lähdin ajoissa, enkä päivääkään ole katunut!

siitä on tullut oikea hirviö! se jaksaa vaan haukkua mua ja valittaa kaikesta. kaikki pitää tehdä sen tahdissa ja mielen mukaan tai muuten se vetää herneen niin syvälle nenään ja se purkaa kaiken minuun. minä olen nyt ollut sen "syntisäkki" 3 vuoden ajan, enkä enää jaksa! :'( olen ihan poikki kun mikään ei kelpaa. hän ei hyväksy minua tällaisena eikä anna minun olla se kuka haluan olla. aina vaan pitää olla kotona ja tanssia hänen pillin mukaan. nytkin se haluaisi lapsen minun kanssa, mutta en varmasti hanki lasta tähän kurjaan tilanteeseen. mies haluaa vain koko ajan seksiä, enkä minä edes halua. mies haluaa vain alistaa minua ja tuhota minut kokonaan! :'(

Ymmärräthän, että miehesi on sairas? Etkä sä saa sitä parantumaan, vaikka ehkä joskus luulitkin niin. Eikä edes tarvitse yrittää. Normaalissa parisuhteessa ei pakoteta toista mukautumaan omaan tahtoon eikä alisteta tai mitätöidä toista. Rakkaudella ei ole tuossa teidän suhteessa mitään tekemistä, mies ei sua rakasta.

Kun vain päätät, että elämä muuttuu paremmaksi, se muuttuu. Lähde tuollaisen miehen luota, ota elämäsi takaisin itsellesi. Sä pystyt siihen, etkä ole huono ihminen vaikka mies sellaista yrittääkin väittää. Lähde kun vielä pystyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Paisutteletkohan tuota asiaa hiukan. Ei seksin haluamisessa ole mitään pahaa.

Luitko sä ollenkaan tuota tekstiä, muutakin kun "haluaa joka päivä seksiä"? Ei seksissä mitään pahaa olekaan, mutta tuo käytös ylipäätään...

Sun mies on hoidon tarpeessa, jätä se!
Ei tommosta alistamista tarvi eikä saa sietää.
Sun miehelläsi on huono itsetunto, jota se paikkailee sua väheksymällä. Vaarana voi olla että henkinen väkivalta muuttuu myös fyysiseksi.
Pahimmassa tapauksessa, kun tommosta mollaamista ja mitätöintiä kuuntelee tarpeeksi kauan alkaa itsekin uskoa olevansa syytösten arvoinen.

Kyllä sinä pystyt sen jättämään :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Paisutteletkohan tuota asiaa hiukan. Ei seksin haluamisessa ole mitään pahaa.

Sovitaanko Keke, että sulla on ihan älyttömän hyvät jutut (not) ja olet äärettömän hauska setä (juuet), mutta vähän tilannetajua voisit joskus harjoittaa. Onnistuisiko?

mm. no ootko sinä osoittanut miehellesi että rakastat häntä,että hän on tärkein. ja ettet vaan olisi esittänyt olevasi muunlainen kun löitte hynttyyt yhteen ja mies kokee olevansa huijattu(oletko sinä sellainen mitä olit miehelle seurustelunne alussa?). jos mies ottaa itseensä helposti asioista. tai on kenties masentunut. tai jos sitä kiristää se että sä et halua sitä!

Yhteistyössä