mitä mä teen ton neidin kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossup80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jossup80

Jäsen
08.08.2007
848
0
16
meidän neidille on niin vaikeaa tuo koulunkäynti että...
joka päivä kauheeta vinguntaa läksyistä ja ainakin matikasta..osaa kyllä ne tosta vaan kun keskittyy..mut pelleilee ja laittaa mitä vastauksia vain ja minä kumaan vihkoo :headwall:

tänään teki noita läksyjänsä n.3h ja koko ajan itki ja vinkui kuinka tyhmää niitä on tehdä ja halus pihalle..en päästänyt sanoin että läksyt eka ja sitten vasta pihalle..
no lupas nyt sit muuttaa isälleen sano menevänsä pakkaamaan :headwall: |O |O |O |O |O |O

no se on kesää kohti alkanut mneen tuohon malliin et jos sitten ens vuonna kakkosella olis taas helpompaa =) ainakin alku lukukausi

meijän ekaluokkalainen poika ihan samanlainen,on saattanu istuu sen 3h ja läksyjä ei ollu juuri ollenkaa,ei vaan huvittanu tehä ja sitte alko se vänkääminen ettei muka osaa ja muuta semmosta,siis tosi rasittavaa...aina on vaan nii kiire kavereitten kans leikkiin että luulee et annan periksi ja läksyjä ei tarvis tehä,vaan minähän en periksi anna.

Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
kiitti vinkistä..eiks niitä saa apteekista
kävin kaupassa =) joo,apteekista saa ja ainakin cittarista..sieltä olen ostanut semmosta merkkiä kuin tiromega kids-merkkisiä ja hintaa oli about 10 ?..paketti on riittoisa ja maku kuulemma hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meijän ekaluokkalainen poika ihan samanlainen,on saattanu istuu sen 3h ja läksyjä ei ollu juuri ollenkaa,ei vaan huvittanu tehä ja sitte alko se vänkääminen ettei muka osaa ja muuta semmosta,siis tosi rasittavaa...aina on vaan nii kiire kavereitten kans leikkiin että luulee et annan periksi ja läksyjä ei tarvis tehä,vaan minähän en periksi anna.

tälläin meilläkin..tytöllä aina niin kiire ulos ettei jaksais tehä niitä ja välillä joutuu melkein pakottamalla syömäänkin kun ei malttais kun ei oo kuulemma nälkä =)..tosin välillä kyllä ihmettelen sitä läksyjen määrää mitä ne saa..

Yhteistyössä