mitä mä teen tuon ukon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen nyt

Vieras
Ku taas aamulla se kävi muhun käsiksi. Mä en jaksa sitä enää. Musta tuntuu et en enää rakasta sitä, mut en haluu erota(en kai uskalla) miksi se on tollanen? miks on niin vaikeeta? Tänään otin alkoholia eka kertaa pariin vuoteen, kun on pieni lapsi (se on nyt isällään) menipä päähän... ei vissiin kannata imettää nyt. Vähä sekavaa tää teksti, mut niin on mielikin.

Lapsesi isä kävi käsiksi? Kävikö mitä? Senkö takia otit alkoholia, kun ukko kävi käsiksi? Eipä sit kannata imettää vähään aikaan. Onko tollasta usein? Oletko sama, joka on ennenkin kertonut samanlaisesta tilanteesta? Oletteko hakeneet apua? Kauheesti kysymyksiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja voi kurja:
Lapsesi isä kävi käsiksi? Kävikö mitä? Senkö takia otit alkoholia, kun ukko kävi käsiksi? Eipä sit kannata imettää vähään aikaan. Onko tollasta usein? Oletko sama, joka on ennenkin kertonut samanlaisesta tilanteesta? Oletteko hakeneet apua? Kauheesti kysymyksiä :(

niin, sen takia just, ajattelin et helpottais oloa, jos on pää sekasi, mut nyt on tunteet vielä enemmän pinnassa.
Olen tainnut kertoa aijemmin tästä täällä. ei me olla haettu apua, miehen mielestä ei tarvita ja ite en kehtaa kysyy, mut tiedän etten yksin pärjää.
Viimeaikoina se on muutaman kerran käyny käsiks, aika mitättömistä syistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kurja:

niin, sen takia just, ajattelin et helpottais oloa, jos on pää sekasi, mut nyt on tunteet vielä enemmän pinnassa.
Olen tainnut kertoa aijemmin tästä täällä. ei me olla haettu apua, miehen mielestä ei tarvita ja ite en kehtaa kysyy, mut tiedän etten yksin pärjää.
Viimeaikoina se on muutaman kerran käyny käsiks, aika mitättömistä syistä.

Voi, älä nyt enempiä ainakaan ota. Ennemmin valitsisin kuitenkin yh- elämän kuin jäisin väkivaltaiseen suhteeseen. Lähdön ajattelu varmaan on tosi vaikeaa!! Onko sukulaisia, joilta saisit tukea? Jos miehesi mielestä ei ole ongelmaa, niin tuntuu turhalta odottaa tilanteen muuttumistakaan. Mutta koita nyt selvitä, lapenkin takia.

kyllä mä tiedän ettei tää tästä mikskään muutu, ellen saa häntä esim. ammattiauttajalle. vaikeeta lähtä. mut ei uskalla ollakkaan. On mulla onneks sukulaisia jotka vois auttaa jos tarvii. mut mä veikkaan et oon tässä tilantees vielä vuoden päästäkin. Ku mä en osaa irrottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mä tiedän ettei tää tästä mikskään muutu, ellen saa häntä esim. ammattiauttajalle. vaikeeta lähtä. mut ei uskalla ollakkaan. On mulla onneks sukulaisia jotka vois auttaa jos tarvii. mut mä veikkaan et oon tässä tilantees vielä vuoden päästäkin. Ku mä en osaa irrottaa!

siun pitää psyykata ittes (helppoo muitten sanoo :ashamed: ett jos ei tilaa aikaa vaikk ennen pääsiäistä, laitat pääsiäislomareisulle vähän enempi tavaraa mukaan ja sit irtiotto :hug: