Mitä mä teen tuon vauvan syömälakon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Daa

Vieras
5,5kk:lla jo viikon ollut joku vaihe ettei pullo tahdo kelvata millään. Sose menee kyllä ja olen antanut sitä 2 kertaa päivässä niin kuin normaalistikin. Mutta kun kyse maidosta tai iltavellistä niin jo alkaa taistelu. Eilen meni nukkumaan ilman velliä kun ei kelvannut ja tänään näköjään sama homma. Kitisee ja vinkuu, nälkäkin olisi mutta kun ei vaan syö! Nukkui sentään kuitenkin yöunet normaalisti (ainakin eilen).

Onko tämä jotain rokotuksen jälkimaininkeja vai mitä? Rokotuksen jälkeen taisi viikon verran syödä ihan normaalisti, voiko vaikuttaa viiveellä ruokahaluun?

Nokkamukista ei osaa oikein vielä juoda mutta tykkää lussuttaa ja pureskella pehmeää suukappaletta. Nokkiksesta olen nyt tarjonnut vain vettä ruuan jälkeen kostukkeeksi, taitaa tykätäkin veden "mausta". Ikeniään imeskelee joten hampaita varmaan tulossa pian. Jossain vaiheessa ennemminkin maiskuteli ikeniä mut lopetti sen joksikin aikaa.
Pitänee antaa huomenna enemmn kiinteitä ja kokeilla puuroa. Puuroa ei ole vielä syöty mutta kauravelli näyttäisi ainakin sopivan.

Yhteistyössä