Mitä mä teen väärin kun en saa uudesta kamerasta ladattua kuvia koneelle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli Canonin ixus kamera tuli ostettua,siinä mukana kaks asennus cd tä toinen oli just tätä kuvien siirtoa varten,mutta vaikka sen asennan ja piuhat laitan kiinni niin kun vanhaskin kameras niin ei saa ladattua kuvia:(

Voiko johtua siitä että cd asennus vaihees lopussa oli joku rekisteröitymis juttu enkä tehny sitä sai siis valita rekisteröityykö vaiko ei.Englanniksi kaikki niin en jaksanu alata rekisteröityyn.Käsitin kyllä et menee jonnekkin canonin sivuille mistä voi sit halutessaan jotain lisäjuttuja ostaa

no mitähän mä teen väärin?? eka piuhat koneisiin.
kamera päälle ja asentoon siihen missä on sellanen play nappulan näkönen merkki,eka kuva tulee esiin.Kone piippaa siihen malliin et piuhat yhdisty.
Mut mitään ei tuu ruudulle

Mulla tuli kans kaks cd:tä mukaan ja tää toinen on vaan käyttöohjelevy. Se kuvaohjelma on tässä Canon Digital Camera Solution Disk- levyllä. Ootko varmasti asentanut oikealta levyltä?

Pitäisi kyllä toimia ilman noita levyjäkin. Minulla lakkasi toisessa koneessa toimimasta kaikkia Canonin kamerat ihan yllättäen eli ei siis saa kamerasta ladattua kuvia. Eikä auta vaikka asentaisi kaiken uudestaankin. Olen kuullut monista muistakin joilla nimenomaan Canonin kamerat ei toimi.

Yhteistyössä