mitä mä teen?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekavaa

Vieras
mulla on huomiseen asti aikaa siivota tosi sotkuinen kämppä ja leivottAVAAKIN ON.

En oo ehtiny ja nyt oon ihan sippi.
kysymys kuuluu: alanko nyt siivota kun muksut nukkuu ja valvon yön ja oon huomenna tiltissä vai meenkö nukkumaan ja olen silti huomenna tiltissä ja joudun tehdä kaiken vasta huomenna lapset jaloissa?

mistä mä saisin nyt intoa ja viryaa?

keräile alustavasti nyt vaikka tavaroita paikoillee ja siivoa wc. valvo korkeintaan 01.00 että kerkeät vähän nukkua. jatkat huomenna lasten kanssa. keitä aluksi kahvit että vähän piristyt. tsemppiä.

niin tekis mieli mutta miten saan huomispäivän riittämään?
mun säkällä taapero valvottaa joka tapauksessa niin etten saa silmiä auki aamulla ja sillon vasta kiva onkin tehdä hommia... =/

kuka tulee meille siivoomaan???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keräile alustavasti nyt vaikka tavaroita paikoillee ja siivoa wc. valvo korkeintaan 01.00 että kerkeät vähän nukkua. jatkat huomenna lasten kanssa. keitä aluksi kahvit että vähän piristyt. tsemppiä.

tää on kyllä hyvä idea.
ehkä yritän tehdä vähän niin on edes jotain pois huomiselta.
kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

näin tekisin miekin.

Yhteistyössä