Mitä mä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies pelaa kovaan ääneen ja kiroilee. Tulee vittu, saatanat ja perkeleet kovaan ääneen. Huomenna pitäisi töissä olla skarppina. Olen asiakaspalvelussa. Väsyttää ja herään jatkuvasti kovaääniseen kiroiluun. menin jo toiseen huoneeseenkin mutta kiroilu kuuluu tännekin. En jaksa jos en saa nukuttua. Ei sille uskalla mitään sanoa edes kun on vihaisella päällä.

Mies pelaa kovaan ääneen ja kiroilee. Tulee vittu, saatanat ja perkeleet kovaan ääneen. Huomenna pitäisi töissä olla skarppina. Olen asiakaspalvelussa. Väsyttää ja herään jatkuvasti kovaääniseen kiroiluun. menin jo toiseen huoneeseenkin mutta kiroilu kuuluu tännekin. En jaksa jos en saa nukuttua. Ei sille uskalla mitään sanoa edes kun on vihaisella päällä.

Otat tietenkin asian puheeksi silloin, kun mies on selväjärkisemmällä päällä. Kerrot, mitä tunteita kiroilu sinussa herättää, ja miten se häiritsee untasi ja työntekoasi. Voi olla, että joudut ottamaan asian puheeksi useampaan kertaan, ennen kuin menee perille. Jos vastaus on aina hyvin hyökkäävä tai mitään edistystä ei kohtuuajassa tapahdu, niin mieti, haluatko elää jatkuvaa kiroilua kuullen ja vihaisessa ilmapiirissä. On tietysti myös pari- tai perheterapiamahdollisuus, mutta näiden hyöty on yleensä vähän niin ja näin ja miehen tulisi olla yhteistyökykyinen.

Osta korvatulpat.

Näin. Apteekista saa kunnon korvatulppia, eikä maksa paljon mitään. Eli korvatulpat korviin ja jos haluat varmistaa, että ei tosiaan kuulu mitään niin sit vielä pää kahen tyynyn väliin ja nenä jää näkyviin sieltä välistä jotta voi hengittää. Toimii mulla ainakin ja hyvin oon saanu nukuttua. Naapurit pitää välillä turhan äänekkäitä pippaloita, jopa keskellä viikkoa ja sit muuten kuunnellaan musiikkia niin, että äänet kuuluu meijänkin asuntoon. Herkkäunisena ei toivookaan, että ilman tulppia saisin unta.

Olet jonkun keskenkasvuisen kanssa?

Ei uskalla sanoa mitään omalle miehelleen, kun se on pahalla päällä?

Mä kehottaisin ennemmin ostamaan äijälle suukapulan seksikaupasta, kuin se, että menisit ostamaan itsellesi korvatulppia.

Yhteistyössä