hain sen tänään eskarista ja sanoin et mennääs äkkiä kotii ku kaveri on meillä 2 lapsensa kanssa. poika kysy et onko maija meillä, ja sanoin että ei kun se on eskarissa myös. siinä samassa poika alko parkumaan ja löi mua repulla. kun oltiin siinä eskarin pihalla, niin en sanonu mitään ja menin vaan autoon. poika löntysti perässä ja hakkas repun kanssa auton nokkaa siinä ohi mennessään. autossa avasin tietty volyymit, mut se on aina sama homma et poika raivoo mulle vastaan että EN USKO SUA!!
kotona sama peli jatku ku käskin pojan mennä huoneeseen, niin se meni sinne hetkeksi ja kohta tuli sieltä taas pullistelemaan. haluaa mun kans riidan aikaseksi ja sit yrittää hakata kantapäällä mun jalkoja, potkii, huitoo ja raivoo mulle.
Se on semmonen juttu että jos nää ei kohta ala loppumaan ni mä vetelen tota röyhkimystä pitkin korvia. me käydään perheneuvolas, on puhuttu, kiristetty, uhattu, lahjottu. mikään ei vaan riitä, ei hyvällä eikä pahalla!!!! |O
kotona sama peli jatku ku käskin pojan mennä huoneeseen, niin se meni sinne hetkeksi ja kohta tuli sieltä taas pullistelemaan. haluaa mun kans riidan aikaseksi ja sit yrittää hakata kantapäällä mun jalkoja, potkii, huitoo ja raivoo mulle.
Se on semmonen juttu että jos nää ei kohta ala loppumaan ni mä vetelen tota röyhkimystä pitkin korvia. me käydään perheneuvolas, on puhuttu, kiristetty, uhattu, lahjottu. mikään ei vaan riitä, ei hyvällä eikä pahalla!!!! |O