Mitä mä voisin haluta joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirionful
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sirionful

Jäsen
29.11.2013
574
2
18
En keksi oikein mitään :/. En tiiä vaikuttaako masennus vai mikä, mutta tuntuu, että ei oikein mitään olis kiva saada. Puhelimen näyttö on paskana joo, mutta kyllä se silti toimii, enkä mä sitä juurikaan ees käytä kuin matkoilla. Tietokone vetelee viimesiään joo, mutta kyllä se silti toimii ja olis kohtuu iso toive. Videokamera on aika kämänen, mutta kyllä sekin vielä toimii ja hoitaa hommansa. Kampaajalla vois olla ihan kiva käydä, mutta en mä tiiä yhtään, mitä mä sielläkään haluisin hiuksilleni tehdä. Epilaattori vois olla jees, mutta varmaan jaksaisin käyttää sitä maks kerran kuussa ja jotenkin en osaa olla yhtään, et jee mä sain epilaattorin. Pari lähisukulaista haluis tietää lahjatoiveen.

Lahjakortti hierojalle/kasvohoitoon/jalkahoitoon/uudet kynnet tms.
Joku kiva koru.
Leffaliput.

Ja kampaaja kyllä osaa antaa sulle vinkkiä jotta mitä vois hiuksille tehdä.

[QUOTE="V ieras";29326760]Lahjakortti hierojalle/kasvohoitoon/jalkahoitoon/uudet kynnet tms.
Joku kiva koru.
Leffaliput.

Ja kampaaja kyllä osaa antaa sulle vinkkiä jotta mitä vois hiuksille tehdä.[/QUOTE]

Oon nyt tosi masis, mut hierojaa en tarvii ku voin hoitaa itte itteni, kasvohoitoa jopa mietin, mut yhestä käynnistä tuskin olis hirveesti apua, jalkahoito ei innosta ja tekokynsiä en varmaan suostuis ees ottamaan, pilaisin ne vaan heti ja tuskastuisin niiden kanssa.

Ihmiset ei osaa valita mulle koruja, enkä yleensä jaksa koskaan käyttää niitä.

Leffateatteriin en suostuis tällä hetkellä varmaan ees menemään.

Kampaaja vois antaa vinkkiä joo, mut tuntuu niin turhalta tuhlata paljon rahaa siihen, et hiukset on maks kuukauden jotenki kuosissa ja pidän niitä muutenki aina kiinni.

Varmaan pitää jouluna vaan näytellä tosi ilosta saamistaan lahjoista.

Yhteistyössä