S
sekä-että
Vieras
En minä ainakaan pahastunut tekstistäsi. Joulu lähestyy ja nyt syökäämme kaikki muutama päivä kaikkea epäterveellistä ja lihottavaa -rasvoista viis veisaten
. Hauskaa Joulua kaikille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sekä-että:Sen verran noista isovanhempien "huonoista" tavoista, että jos omaa hyvät geenit, niin se on ihan sama miten paljon huonoa rasvaa rasvaa syö, voi silti elää yli 80 vuotiaaksi ilman mitään sydän- tai verisuoniongelmia. Huonolla geeniperimällä täysmaito ja voi tappavat jo 50 ja risat ikäisenä, kuten isälleni kävi. Eli jos suvussa ei todellakaan ole kohonneita kolesteroliarvoja tai muuta ongelmaa, niin ihan turha on nipottaa jostain kevytmaidon 1,5% rasvamäärästä. Vaikka meillä ongelmia suvussa onkin, niin ne eivät ole minuun itseeni periytyneet ja siksi en siis viitsi asiasta nipottaa lasteni osalta. Totta, kaikki hyvähän nykyään kielletään, kuten eräässä mainoksessakin sanotaan. Ja jokainen kuolee joskus ja jos syömättä jättää, niin vielä varmemmin kuolee...
Alkuperäinen kirjoittaja *sinna:Meillä tyttö 11kk syö sekä tavallisia lasten jugurtteja että rasvatonta luonnonjugurttia (molemmat vähälaktoosisia) hedelmäsoseen kanssa. Tavallista maitoa en ole vielä antanut, mutta kohta on tarkoitus aloitella. Rasvatonta se kuitenkin tulee olemaan, kun sitä itsekin juomme. Rasvoja (esim.rypsiöljy) olen hoikalle neidille lisännyt sitten muihin ruokiin.
Kysyttävää oli muuten minullakin: Meillä käytetään intoleranssin takia laktoosittomia tai hyla-tuotteita, joten ei kai lasta varten tarvitse tavallista maitoa ostaa, kun sitä ei muuten kulu? Neuvolassa täti ei osannut sanoa juuta ei jaata kyseiseen asiaan. Onko teillä tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Hepulix:Moni mies voi ruokajuomana juoda helposti litran maitoa, joten siitä jo voi tulla ylimääräisiä kiloja vuosien varrella.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuhh:Alkuperäinen kirjoittaja Hepulix:Moni mies voi ruokajuomana juoda helposti litran maitoa, joten siitä jo voi tulla ylimääräisiä kiloja vuosien varrella.
Juoko aikuiset suomalaiset miehet vielä maitoa ruokajuomaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Maito on...:... vasikoitten ja pikkulasten juomaa. Kukaan aikuinen ei tarvitse maitoa juomanaan. Keski-Euroopassa teikäläiset nauretaan penkin alle. Ruokajuomana vesi on parasta, se sammuttaa janon ja on neutraalin makuista.quote]
no kuka sen sanoo, että meijän täällä pitäis elää niin kuin keski-euroopassa. Itse kun asuin siellä niin olipa turvallinen olo kun poliisi lounaallaan joi monta punaviinilasillista.
Miksei me voida nauraa niille välillä ja miksei ne ota meistä oppia???? Kuka sanoo, että niiden tapa on ainoa oikea ja meijän pitää se ottaa käyttöön myös täällä. Pitäis sitten varmaan siirtyä suoraan limsaan niin kuin ne tekee siellä isossa maailmassa....
Mä juon itse maitoa ruoan kanssa vaan joskus harvoin, mutta muut perheestä juovat sitä kyllä tosi paljon.
Ai niin ja miten niin vesi on neutraalin makuista... se on kuule ihan mihin tottuu... joidenkin mielestä vesi voi maistua ruoan kanssa tosi pahalta.