Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Olisko mokkapalat ihan tyhmä?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää on:Mokkapalat on ihan hyvä. Tai vaikka kääretorttu. Ei sen tartte mitään ihmeellistä olla, mä en ainakaan jaksanu alkaa väsää mitään kauheen erikoista kun oli ihan pieni vauva talossa. Tein voileipäkakun, täytekakun ja kääretortun. Lisäksi taisi olla karjalanpiirakat ja munavoi.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Olisko mokkapalat ihan tyhmä?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kuulostasko tyhmältä jos olis keksejä, täytekakku, mokkapaloja ja kuorrutettuja muffinsseja?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kuulostasko tyhmältä jos olis keksejä, täytekakku, mokkapaloja ja kuorrutettuja muffinsseja?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää on:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kuulostasko tyhmältä jos olis keksejä, täytekakku, mokkapaloja ja kuorrutettuja muffinsseja?
Kuulostaa tosi hyvältä!! Pääseekö teille syömään?Nam!
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kuulostasko tyhmältä jos olis keksejä, täytekakku, mokkapaloja ja kuorrutettuja muffinsseja?
Oikein hyvä =) Olihan jotain suolaistakin..?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Anteeks, mut mokkapalt ei oo kovin juhlava tarjottava................. Jokainen tietysti tyylillään, mut itse en kyllä kehtais ristiäisissä tarjota...
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Anteeks, mut mokkapalt ei oo kovin juhlava tarjottava................. Jokainen tietysti tyylillään, mut itse en kyllä kehtais ristiäisissä tarjota...
Älähän nyt.. Ei kaiken tarvii olla niin juhlavaa. Ja ne on tosi kivoja kun tekee somia paloja. Itsekin olin aina mokkapaloja vastaan, mut nyt niitä tehdään kaikkiin juhliin ja kaupaksi käy.. Pöytään vaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Anteeks, mut mokkapalt ei oo kovin juhlava tarjottava................. Jokainen tietysti tyylillään, mut itse en kyllä kehtais ristiäisissä tarjota...
Älähän nyt.. Ei kaiken tarvii olla niin juhlavaa. Ja ne on tosi kivoja kun tekee somia paloja. Itsekin olin aina mokkapaloja vastaan, mut nyt niitä tehdään kaikkiin juhliin ja kaupaksi käy.. Pöytään vaan =)
Jaa-a, jos sä leipuri olisit, niin ehkä olisit vähän toista mieltä asiasta. Nimim. kondiittori =)
Mut ap tekee just niin kun tykkää!
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Anteeks, mut mokkapalt ei oo kovin juhlava tarjottava................. Jokainen tietysti tyylillään, mut itse en kyllä kehtais ristiäisissä tarjota...
Jaa-a, jos sä leipuri olisit, niin ehkä olisit vähän toista mieltä asiasta. Nimim. kondiittori =)
Mut ap tekee just niin kun tykkää!
Onko keksit yhtään sen juhlavampia? Mä en ookaan leipuri enkä kondiittori. Sen takia kysynkin kun oma pää on aikas lailla tyhjä ja omat leipomistaidot aika alkeelliset.