Mitä maksaisit kirpparilla näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116123355&message=Kohteesi+suljettiin+pyynn%F6st%E4si%21

Kaikki kengät on uudenveroisia, oikeesti! Äiti meni juuri kaupunkiin ja vie nuo samalla mun kirppispaikalleni. Hintoja jäin miettimään...

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
hitto ku noi kuvat on niin hassusti en jaksa jäädä odottamaan avautumista / katsomaan ja veivaamaan.

Miten niin hassusti? Mulla siihen menee n. 5sek kun ovat kokonaan auki

Juu.. Ois voinu ehkä HIEMAN pienentää.. :whistle: Ne aukeaa sun koneella nopeesti, kun olet aukaissut ne ennenkin.

MUTTA asiaan,
Kuomia itse en ostaisi, mut joku vois varmaan 10? maksaa?
Vikingit ostaisin 20?:lla.

Ihan hyvä kuvahan tuo on? Tosi hyvänäköisiä kenkiä, harmi kun hiukan liian isoja..:D
Hintaa voi laittaa reippaalla kädellä, alentaa sitten jo ei mene. 10-15 euroa?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Järjettömän kova hinta :o Kumisaappaat 4e, Kuomat 3-5e ja goret 7e.

Tässä sanoisin, että ei todellakaan. Kyllä hyväkuntoisista talvigorekengistä maksetaan kevyesti 15-20e. Kertaakaan ei ole multa myymättä jäänyt sillä hinnalla.

Kuomista 3-5e olisi mun myyntihinta. Kumisaappaissa riippuu merkki. 10e kunnon merkistä on varmasti ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hirveitä hintoja likaisista kengistä. Saako nuo hiekat kaupanpäälle, vai?

Ne on jo pesty kirpparille, lähti ihan kun hanan alla huuhtaisi :headwall:

No se just oli se pointti!! Olisit huuhtaissut ne ennen kuvan ottoa niin olisi varmaan mennyt tuolla kaupaksi...

Ok, ei siis tarvi ihan siksi lähtee ajelee kirppikselle.

Juu ennemmin säästän ne ennenkuin myyn ilmaiseksi. Ovat alle puolet kuitenkin uusien hinnasta ja eivät juurikaan uusille häpeä. Ees pohjista ei nähnyt mitään kulumaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Tässä sanoisin, että ei todellakaan. Kyllä hyväkuntoisista talvigorekengistä maksetaan kevyesti 15-20e. Kertaakaan ei ole multa myymättä jäänyt sillä hinnalla.

Kuomista 3-5e olisi mun myyntihinta. Kumisaappaissa riippuu merkki. 10e kunnon merkistä on varmasti ok.

No itse ostin uudenveroiset goret 7e ja yli kymppiä en niistä kirpparilla maksais.

Hirveitä hintoja likaisista kengistä. Saako nuo hiekat kaupanpäälle, vai?

Ne on jo pesty kirpparille, lähti ihan kun hanan alla huuhtaisi :headwall:

No se just oli se pointti!! Olisit huuhtaissut ne ennen kuvan ottoa niin olisi varmaan mennyt tuolla kaupaksi...

aina ei kaikkea ehdi ja jaksa, jos joku ei tajua että lähtee huuhtaisemalla niin eipä oo mun epäonneni. Itse ostaisin kiljuen noi tuohon hintaan, mutta kukaanpa ei myy missään noin hyväkuntoisia :( Pojan samat kengät menikin poikien väreissä heti ja ostaja oli enempi kuin tyytyväinen :D

Saanko antaa vinkin? Selkeytä hieman ilmoituksiasi!! Olen ainakin kaksikymmentä kertaa ollut huutamassa kohdettasi, mutta sitten huomaan, että sinulta puuttuu kokonaan maininta vaatteen kunnosta. Kuva on kokonaisen näytön kokoinen ja joskus sanot vaatetta uudeksi vaikka sitten kohteessa se ei sitä olekkaan?

Mun mielipide kuitenkin on että käytetty kenkä on KÄYTETTY. vaikka kuin silmään näyttäis uudenveroiselta. Eri juttu kun joku vaate.
Säästä ihmeessä sitten jos kerran et eroon haluu.
Mielestäni kuomista hinta on melkein uutta vastaava mitä alesta saa, ei tosiaan mikään puoleen hintaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

No itse ostin uudenveroiset goret 7e ja yli kymppiä en niistä kirpparilla maksais.

Ei sillä ole väliä, moni muu kyllä maksaa :)

Yhteistyössä