Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sori:hitto ku noi kuvat on niin hassusti en jaksa jäädä odottamaan avautumista / katsomaan ja veivaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja sori:hitto ku noi kuvat on niin hassusti en jaksa jäädä odottamaan avautumista / katsomaan ja veivaamaan.
Miten niin hassusti? Mulla siihen menee n. 5sek kun ovat kokonaan auki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveitä hintoja likaisista kengistä. Saako nuo hiekat kaupanpäälle, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Järjettömän kova hintaKumisaappaat 4e, Kuomat 3-5e ja goret 7e.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveitä hintoja likaisista kengistä. Saako nuo hiekat kaupanpäälle, vai?
Ne on jo pesty kirpparille, lähti ihan kun hanan alla huuhtaisi :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, ei siis tarvi ihan siksi lähtee ajelee kirppikselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Järjettömän kova hintaKumisaappaat 4e, Kuomat 3-5e ja goret 7e.
Tässä sanoisin, että ei todellakaan. Kyllä hyväkuntoisista talvigorekengistä maksetaan kevyesti 15-20e. Kertaakaan ei ole multa myymättä jäänyt sillä hinnalla.
Kuomista 3-5e olisi mun myyntihinta. Kumisaappaissa riippuu merkki. 10e kunnon merkistä on varmasti ok.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveitä hintoja likaisista kengistä. Saako nuo hiekat kaupanpäälle, vai?
Ne on jo pesty kirpparille, lähti ihan kun hanan alla huuhtaisi :headwall:
No se just oli se pointti!! Olisit huuhtaissut ne ennen kuvan ottoa niin olisi varmaan mennyt tuolla kaupaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Järjettömän kova hintaKumisaappaat 4e, Kuomat 3-5e ja goret 7e.
Tässä sanoisin, että ei todellakaan. Kyllä hyväkuntoisista talvigorekengistä maksetaan kevyesti 15-20e. Kertaakaan ei ole multa myymättä jäänyt sillä hinnalla.
No itse ostin uudenveroiset goret 7e ja yli kymppiä en niistä kirpparilla maksais.