Mitä maksaisit tästä määrästä vaatteita?? *tarvitsen apua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Elikkäs osa vaatteista on uusia ja loput uudenveroisia. Ovat vauvan vaatteita 50cm-68cm

Lindex raidallinen yökkäripussi
Po.pin kaupunki body + vauvanhattu
Lindex 2 bodyä 50cm
Lindex veluurinen norsu kokohaalari
Lindex pöllö sukat ja pipo
Lindex eläin body
Småfolk vauvanhattu
moon raitabody ja froteehousut
Katvig oranssi plyyssinen kokohaalari
Metsola punainen plyyssihaalari
Me&I ruskea pallohaalari
oranssi yrmeät sammakot haalari
2kpl ruskea froteehaalari (pyllyssä pupu)
turkoosi plyyssihaalari (pyllyssä siili)
beige plyyssihaalari (pyllyssä siili)
H&M Ruskea Nalle Puh housut/paita - setti
Jonathan talvihaalari

Pikaseen kun laskin niin aivan KATTO hinta olisi n. 75 e JOS kaikki vaatteet olisi todella uusia ja uuden veroisia ja ne miellyttäisi minua tyyliin pakko saada. Jos joukossa olisi ei miellyttäviä vaatteita niin kyllä se sinne 40 e tippuisi mitä suostuisin maksamaan.

Siis oikeasti noista kaikista meandin kokohaalareista (ja metsolasta ym) 10 e/kpl ei käytettynä tosiaankaan ole paljon. Huuto.netissä saa 15 e ihan milloin vaan per kpl... Ja enemmänkin... Kyllä 100 e ainakin olisi kohtuullista maksaa ja silti jäät voitolle, jos vaikka sitten joskus itse myyt....

[QUOTE="Mie";22142980]Siis oikeasti noista kaikista meandin kokohaalareista (ja metsolasta ym) 10 e/kpl ei käytettynä tosiaankaan ole paljon. Huuto.netissä saa 15 e ihan milloin vaan per kpl... Ja enemmänkin... Kyllä 100 e ainakin olisi kohtuullista maksaa ja silti jäät voitolle, jos vaikka sitten joskus itse myyt....[/QUOTE]

No mä ajattelin kanssa että 100e tarjoan, vaikka sanoohan järkikin että se on oikeesti vähän tuosta määrästä. Mutta jotenkin 150e hipoo jo kipurajaa oman maksukyvyn vuoksi vaikka ei oikesti suuri summa noista olekkaan. Puolessa melkein lappu kiinni vielä eli käyttämättömiä täysin.

en mitään. äitiyspakkauksesa oli haalaria ja fleesepukua sain lahjaksi joltain, oli joku halpisketjusta ostettu mutta aivan ihana keltainen puku.
vaatteita vauvoille kertyy muutenkin liikaa kun eihän ne kulu.

Yhteistyössä