Mitä maksatte kirpputorilla lasten vaatteista , tarvikkeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei vaatemerkit merkitse juuri mitään, korkeintaan ulkovaatteissa. Joten mä en kirpparilla maksaisi mistään Burberrystä yhtään enempää kuin Henkkamaukastakaan. Mulle tärkeintä on vaatteiden siisteys. Jos loosissa on yksikin likainen ja rikkinäinen vaate, jatkan matkaani. Kertoo jotain myyjän ahneudesta, jos sellainenkin yritetään saada myydyksi.

Mie taas lykkään "halpiskorin" jossa on jollain tapaa kärsineempiä,ja näille hintaa 5-20senttiä. Yleensä se tyhjenee aika nopeaan,että joku ne kyllä ostaa. Osan taitaa viedä ne ikuisuuspöytiä pitävät tyypit.

sattui silmiini ketju, vaan kysyn vastaavaa.
Ostin Jonathan tähti haalari jonkin verran kulumaa polvissa mutta alkuperäset jalkalenksut ehjä siiisti mutta 20€ maksoin
Oliko kallis?

Minusta oli kyllä aika kallis, Jonathan ei ole mikään kummoinen merkki ja varmaan alessa uusikin maksaa tuon verran. Niillä ei ole myöskään minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa, kokeilepa laittaa huutikseen niin ei mene paitsi ehkä 5 eurolla. Niitähän myydään siellä uutenakin, asusteiden (pipo, hanskat) hinta on monesti ollu joku 40 euroa. Mutta toki jos käyttöä teillä löytyy, niin mikäs siinä. Näin aleaikaan vaan sais kaupasta uudenkin tuolla hintaa.

Minusta oli kyllä aika kallis, Jonathan ei ole mikään kummoinen merkki ja varmaan alessa uusikin maksaa tuon verran. Niillä ei ole myöskään minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa, kokeilepa laittaa huutikseen niin ei mene paitsi ehkä 5 eurolla. Niitähän myydään siellä uutenakin, asusteiden (pipo, hanskat) hinta on monesti ollu joku 40 euroa. Mutta toki jos käyttöä teillä löytyy, niin mikäs siinä. Näin aleaikaan vaan sais kaupasta uudenkin tuolla hintaa.

Minusta Jonathan on ihan hyvä merkki ja ei sitä täällä ainakaan alennuksesta millään 20€ saa, kyllä ne vähintään ton 40€ maksavat tai enemmän, etenkin jos on tähti-Jonathanista kysymys. Muutenkin mä ihmettelen noita, että jollain 20€ alesta saa toppahaalarin, ehkä jonkun kaupan oman merkin, mutta harvemmin niitäkään tai ei ainakaan täällä ole. Ehkä minä en vain osu oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, kun en minä muutamalla eurolla uusia vaatteita kaupoista löydä, kyllä ne maksavat hieman enemmän uutena, etenkin ne kivoimmat mallit, jos niitä yleensä kunnon alennuksessa on, ne taitaa mennä pienillä alennuksilla jo kaupaksi.

Yhteistyössä