Uskomatonta!Mun sisko oli tänään mun mummin luona ja heti kun hän lähti,mun mummin luon tuli mun isän x-kaveri(mies) ja toi hänelle joku paperi ja sanoi että sun pojan asunto(mun isän)on nyt mun pojan!!!Että anna tänne avaimet tai käy huonosti,mun mummi heti ymmärsi tilanne ja sanoi ettei hänellä ole avainta että se on mun siskon luona.Nyt se mies menossa mun siskon luo,mun sisko pelkkä todella paljon kun hän on mafia mies.Me ollaan jo yli kaks tuntia shokissa täällä,äitikin nyt mun luona,me emme tie mitä teemme.Sisko siis asuu Virossa.En ymmärrä ,enkä tajua,sellaisia ihmisiä just mun isä kuoli ja joku paskianen kaveri halua meijän asunnon,hävetä että tollaisia ihmisiä ovat olemassa,ihan uskomatonta,kun joku ei voi tajua että hänellä on lapsia ja mikä kaveri se on joka ei edes sääli että isä kuoli ei hän edes ollut hautajaisessa.Sanokaa jos joku ymmärrä näissä asioissa mitä me teemme,saako hän oikeasti sen asunnon,kun hänellä on niin paljon valta,vai pitäisikö mennä oikeukseen,hu hu olen ihan lopussa :ashamed: