Mitä me teemme?Uskomatonta........!!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Uskomatonta!Mun sisko oli tänään mun mummin luona ja heti kun hän lähti,mun mummin luon tuli mun isän x-kaveri(mies) ja toi hänelle joku paperi ja sanoi että sun pojan asunto(mun isän)on nyt mun pojan!!!Että anna tänne avaimet tai käy huonosti,mun mummi heti ymmärsi tilanne ja sanoi ettei hänellä ole avainta että se on mun siskon luona.Nyt se mies menossa mun siskon luo,mun sisko pelkkä todella paljon kun hän on mafia mies.Me ollaan jo yli kaks tuntia shokissa täällä,äitikin nyt mun luona,me emme tie mitä teemme.Sisko siis asuu Virossa.En ymmärrä ,enkä tajua,sellaisia ihmisiä just mun isä kuoli ja joku paskianen kaveri halua meijän asunnon,hävetä että tollaisia ihmisiä ovat olemassa,ihan uskomatonta,kun joku ei voi tajua että hänellä on lapsia ja mikä kaveri se on joka ei edes sääli että isä kuoli ei hän edes ollut hautajaisessa.Sanokaa jos joku ymmärrä näissä asioissa mitä me teemme,saako hän oikeasti sen asunnon,kun hänellä on niin paljon valta,vai pitäisikö mennä oikeukseen,hu hu olen ihan lopussa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kytille soitatte, vai tekeekö ne sille mitään?
Me pelkämme jos hän tee jotain mun siskolle vai pitäisikö olla pelkämättä tollaisia?Meijän isä teki elämässä todella iso virhe että oli kontaktissa tollasien kanssa,hän aina oli töissä missä saa hyviä rahoja ,mutta niitä ei ollut koskaan meillä vaan jossain ,eikä kukaan tie mitä on oikeasti ennen oli,voi olla he koko elämää vaan uhativat hänelle että maksaa tai me tapan sua tai sun perhe,kamala kun kukaan ei tiedä mistään

Jos isäsi on ollut hämärähommissa vaikka sillä kaverillaan ja hommannut suurilla tuloilla asunnon. Voihan hänellä olla jotain selvittämättömiä juttuja sen ex-kaverin kanssa... ikävä tilanne, mutta jos henkeä aletaan uhata niin luovuttaisin suosiolla asunnon avaimet...

Ajatelkaa niin, että henki nyt on kaikkein arvokkain omaisuus mikä teillä on.

Jaa, voisittehan rukoilla?
Kyllä henki on tärkeämpi ,mutta tekee niin paha,jos joku paskiainen saa mitä meille kuuluu,se on niin vaikea tilanne,mä en voi vieläkään uskoa että kaikki tämä tapahtu meijän kaa ja jokainen ja nyt mun äiti kaikist eniteen pelkä mun siskon puolesta,koska sisko sanoi että hän ehkä avaa oven koska halua nähdä tämä paperi,vaikka hän pelkä :ashamed:

SULLE KYLLÄ SATTUU JA TAPAHTUU!!

Ja just eilen vasta sä et ees tienny että perittekö sen asunnon, kyselit sitä täällä.
No nyt sit sopivasti tuli tälle päivälle tällänen stoori!

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:

tyhmä kysymys, mutta mitäköhän sekin auttaisi? :o

Onko sulla muita ideoita, jotka auttas? Jos nyt hetki kuvitellaan (tai mä uskon) että Jumala on olemassa. Se tarkottaisi sitä, että Jumalalla on eniten valtaa koko universumissa ja eikö silloin kannata kääntyä sellaisen henkilön puoleen?

Se oli vaan ehdotus, ei niin ole pakko tehdä. Niin minä tekisin itse, jos joku mafiatyyppi kävisi uhkailemassa.

En nyt ymmärtänyt että onko tämä asunto siis Virossa? Jos asunto on virossa niin sittenhän ette varmastikaan voi tehdä yhtään mitään jos se "mafian mies" sen asunnon haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Uskomatonta!Mun sisko oli tänään mun mummin luona ja heti kun hän lähti,mun mummin luon tuli mun isän x-kaveri(mies) ja toi hänelle joku paperi ja sanoi että sun pojan asunto(mun isän)on nyt mun pojan!!!Että anna tänne avaimet tai käy huonosti,mun mummi heti ymmärsi tilanne ja sanoi ettei hänellä ole avainta että se on mun siskon luona.Nyt se mies menossa mun siskon luo,mun sisko pelkkä todella paljon kun hän on mafia mies.Me ollaan jo yli kaks tuntia shokissa täällä,äitikin nyt mun luona,me emme tie mitä teemme.Sisko siis asuu Virossa.En ymmärrä ,enkä tajua,sellaisia ihmisiä just mun isä kuoli ja joku paskianen kaveri halua meijän asunnon,hävetä että tollaisia ihmisiä ovat olemassa,ihan uskomatonta,kun joku ei voi tajua että hänellä on lapsia ja mikä kaveri se on joka ei edes sääli että isä kuoli ei hän edes ollut hautajaisessa.Sanokaa jos joku ymmärrä näissä asioissa mitä me teemme,saako hän oikeasti sen asunnon,kun hänellä on niin paljon valta,vai pitäisikö mennä oikeukseen,hu hu olen ihan lopussa :ashamed:

voi mä oon aika kade sun ex-miehellesi olisipa minullekin käynyt noin ja saanut paljon nuoremman tilalle, kun tuo akka alkaa olla jo aika kulunut ja ruma kun hevon per.... no ei auto kun laitaa pussi päähän ja huumoria ja paljon mielikuvitusta niin jaksaa jotenkuten

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:

tyhmä kysymys, mutta mitäköhän sekin auttaisi? :o

Onko sulla muita ideoita, jotka auttas? Jos nyt hetki kuvitellaan (tai mä uskon) että Jumala on olemassa. Se tarkottaisi sitä, että Jumalalla on eniten valtaa koko universumissa ja eikö silloin kannata kääntyä sellaisen henkilön puoleen?

Se oli vaan ehdotus, ei niin ole pakko tehdä. Niin minä tekisin itse, jos joku mafiatyyppi kävisi uhkailemassa.

No kukaan ei ole todistanut että olis olemassa, joten mä en usko.. ja jos oikeesti olis olemassa miksi maailmassa on niin paljon pahuutta yms...
mutta ilmoitus poliisille voisi olla ehkä parempi..jeppe tuskin jeesaa..

Alkuperäinen kirjoittaja AA:
En nyt ymmärtänyt että onko tämä asunto siis Virossa? Jos asunto on virossa niin sittenhän ette varmastikaan voi tehdä yhtään mitään jos se "mafian mies" sen asunnon haluaa...
Kyllä asunto on Virossa,mun sisko myös asuu Virossa ,myös mummi ja heillä on mun isän avaimet,2 paria siis.Tämä asunto ei edes ole niin tärkeä,inhotava vaan jos se menee hänelee Paskiaselle,kukaan ei semmosta halua,se on vaan niin inhotava koko tilanne ,että tekis mieli mennä sinne ja kurista hänet :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mitä jos otatte yhteyttä suomen poliisiin?
Autako se?Koska mä enemmän uskon Suomen polisiille mutta ei Viron,koska sielä kaikki vielä saa rahalla

En tiedä. Voittehan koittaa? Kysyä vaikka neuvoa?
Mä varma kohta joudun hullujen taloon,mitään positivista ei ole jo kauan,joka päivä vaan jotain uutta ,kamala.Voimmeko me siis neuvotella kun soitamme polisiin?Mies sanoi että ei,se on Viron asia.Mutta jos tämä paperi on oikesti joku itsetehty eikö lain mukaan hän saa mitään jos sisko menee oikeukseen?Mä en usko että mun isä olisi voinut laita alekirjoitus hänelle tai lahjoita asunto hänelle,en edes halua uskoa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minen ainakaan usko sun juttuihin..
ei tarvi,ei tarvi,harmaana mä en pysty täällä mitään kirjoita kun kaikki heti saavat selville kuka mä olen,enkä mä osaa todista että mun jutut on totta ,jos joku ei halua uskoa ketään ei pakotetaan,ei vaan tarvi sanoa sen joka kerta,mä olen muutenkin jo saanut liian paljon paska

Yhteistyössä