Mitä me teemme?Uskomatonta........!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Todella omituinen juttu!

on,on ja on,mutta me tehdään kaikki ja toi paskiainen ei saa mitään ja tuhla enemmän rahaa oikeuteen kun saa jotain.Sä et voi kuvitella miten vihainen mä olen jos olisin asunut Virossa ja hän tuli mun luo kuristin hänet sielä heti,arvaa mitä hän PASKA poika tuli mun mummin luo ja huusi hänen namaan anna tänne avaimet heti tänne ,se on mun asunto eikä sun ja hän vielä sanoi että tarvi otta yks juttu sieltä,mutta yks juttu onkin varma paperit tai jotain koska pankissa me saimme tietä mun isällä on hyvää summä,Paska poika kakkara tuli silloin kun mun mummilla on niin kova suuru hän menetänyt 2 rakasta ihmista isä ja isoisä melkein samana aikana,mä vielä meen sinne yritän antaa hänelle tuki ja saan vielä selville kaikki kun tää kuulosta jo niin suuruliselta ja pahalta

:hug: Koittakaa nyt rauhoitella sitä mummua ja pitää siskosi turvallisissa käsissä!

Todella omituinen juttu!

on,on ja on,mutta me tehdään kaikki ja toi paskiainen ei saa mitään ja tuhla enemmän rahaa oikeuteen kun saa jotain.Sä et voi kuvitella miten vihainen mä olen jos olisin asunut Virossa ja hän tuli mun luo kuristin hänet sielä heti,arvaa mitä hän PASKA poika tuli mun mummin luo ja huusi hänen namaan anna tänne avaimet heti tänne ,se on mun asunto eikä sun ja hän vielä sanoi että tarvi otta yks juttu sieltä,mutta yks juttu onkin varma paperit tai jotain koska pankissa me saimme tietä mun isällä on hyvää summä,Paska poika kakkara tuli silloin kun mun mummilla on niin kova suuru hän menetänyt 2 rakasta ihmista isä ja isoisä melkein samana aikana,mä vielä meen sinne yritän antaa hänelle tuki ja saan vielä selville kaikki kun tää kuulosta jo niin suuruliselta ja pahalta

:hug: Koittakaa nyt rauhoitella sitä mummua ja pitää siskosi turvallisissa käsissä!
Rauhoitella mä en voi kun olen nyt niin vihan täynä,en voi edes sanalla sanoa miten Vihainen olen. Mä teen kaikki ja mun sisko,vaikka me emme halua edes mitään mutta hänkin ei saa vaikka valtio tai vaikka ihan kuka vaan mutta EI hän,Idiotiismi

Vittu pakko vielä ehtia käydä Virossa,kun esikoisella on kuun lopussa magnetti kuvaus,mun pää ei kestä tätä enää ja sit kohta mulla on syntäri jeeee kiva happy fucking birthday to me :kieh: Sorry (purkaus) kun kotona en jaksa puhua kovalla äänellä kaikki lapset nukkuvat arghhhhhhhhhhhhhhhhhh :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
:o Sulla on kyllä liikaa ikävää ollut viime aikoina :hug: Yleinen oikeusaputoimisto voisi myös neuvoa, mutta en tiiä mikä Virossa olis vastaava..

on sielä varma jotain ,mä yritän täälläkin ota selvä niistä asioista,sitten voin ajattella etenpäin,nyt on kamalan levoton olo,koska olen vihainen ja stressantunut :(

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ajatelkaa niin, että henki nyt on kaikkein arvokkain omaisuus mikä teillä on.

Jaa, voisittehan rukoilla?

tyhmä kysymys, mutta mitäköhän sekin auttaisi? :o

Onko sulla muita ideoita, jotka auttas? Jos nyt hetki kuvitellaan (tai mä uskon) että Jumala on olemassa. Se tarkottaisi sitä, että Jumalalla on eniten valtaa koko universumissa ja eikö silloin kannata kääntyä sellaisen henkilön puoleen?

Se oli vaan ehdotus, ei niin ole pakko tehdä. Niin minä tekisin itse, jos joku mafiatyyppi kävisi uhkailemassa.

No kukaan ei ole todistanut että olis olemassa, joten mä en usko.. ja jos oikeesti olis olemassa miksi maailmassa on niin paljon pahuutta yms...
mutta ilmoitus poliisille voisi olla ehkä parempi..jeppe tuskin jeesaa..

No enpä olis sinustakaan uskonut, että alat toisten uskoa väheksymään, olen luullut sinua vähän toisenlaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ajatelkaa niin, että henki nyt on kaikkein arvokkain omaisuus mikä teillä on.

Jaa, voisittehan rukoilla?

tyhmä kysymys, mutta mitäköhän sekin auttaisi? :o

Onko sulla muita ideoita, jotka auttas? Jos nyt hetki kuvitellaan (tai mä uskon) että Jumala on olemassa. Se tarkottaisi sitä, että Jumalalla on eniten valtaa koko universumissa ja eikö silloin kannata kääntyä sellaisen henkilön puoleen?

Se oli vaan ehdotus, ei niin ole pakko tehdä. Niin minä tekisin itse, jos joku mafiatyyppi kävisi uhkailemassa.

No kukaan ei ole todistanut että olis olemassa, joten mä en usko.. ja jos oikeesti olis olemassa miksi maailmassa on niin paljon pahuutta yms...
mutta ilmoitus poliisille voisi olla ehkä parempi..jeppe tuskin jeesaa..

No enpä olis sinustakaan uskonut, että alat toisten uskoa väheksymään, olen luullut sinua vähän toisenlaiseksi.

en väheksy, en vain ite usko..kukin uskokoon mihin tahansa.

Ajattelin kirjoitta ,kun kirjoitin jo kerran,nyt on vähän rauhallisempi olo,kun sisiko on nyt poliisi laitoksella ja huomenna nataari,toivottavasti nyt asiat menevät etenpäin :ashamed: kiva yö minulla oli nukahtin vast aamulla

Alkuperäinen kirjoittaja justus:
Soitappa suomen poliisille ja kysy mitä pitäisi tehdä. Osaavat varmasti ainakin nuevoa mistä lähteä sotkua selvittämään.
En mä varma vieläkään soita suomen polisiille ,en vaan pysty,ensiks pakko saada tietoa,mitä viron poliisi tee,hän varma jo koht soita minulle ,sitten me voidaan jo mietia paremmin,mitä tehdä :hug:

Soitappa suomen poliisille ja kysy mitä pitäisi tehdä. Osaavat varmasti ainakin nuevoa mistä lähteä sotkua selvittämään.
En mä varma vieläkään soita suomen polisiille ,en vaan pysty,ensiks pakko saada tietoa,mitä viron poliisi tee,hän varma jo koht soita minulle ,sitten me voidaan jo mietia paremmin,mitä tehdä :hug:

Eihän sun tarvi kuin kysyä neuvoa miten menetellä. Mun mielestä olis hyvä olla "puolueettoman" virallisen taho näkemys asiasta jota voisitte vertailla viron poliisin sanomisiin. Enemmän luotan suomen kuin viron poliisivoimiin.

mä olisin jo aikapäiviä sitten soittanut suomen poliisille ja kysellyt mitä tehdä.
jos oikeesti hätä niin sillon pitää soittaa poliisille!!! suomeen ja viroon. eikä neljän seinän sisällä odotella että jokohan mafia miehet kävivät tappamassa siskon samalla kun taloa anastavat /penkovat/kaappaavat
jos mun sisko toisella puolen maailmaa niin en mä kyl odottas että näänkö enään elävänä.
jos oikeesti jotain mafiaa ei niiden kanssa ole leikkimistä

Eihän sun tarvi kuin kysyä neuvoa miten menetellä. Mun mielestä olis hyvä olla "puolueettoman" virallisen taho näkemys asiasta jota voisitte vertailla viron poliisin sanomisiin. Enemmän luotan suomen kuin viron poliisivoimiin.
Mä luotankin enemmän suomen polisiille ,kun Virossa mun mielestäni vieläkin saa kaikki rahalla tehdä(en luota)olet ehkä oikeassa että kannatta edes neuvoa kysyä,mä odotan miestä kun hän tulee töistä,sit hän soita itse ,kun hän osaa selittä paremmin kuin mä,mulla aina panikki alkaa jos mä soitan johonkin :ashamed:

Varsinkin jos ja kun on mafia kyseessä soittaisin ehdottomasti suomen poliisille. Saisit varmaan kaipaamaasi tietoa ja ehkäpä jopa tukea asiaan. Ei tarvitsisi olla yksin "turvattomana" hoitamassa asiaa.

Voittehan miehen kanssa mennä ihan käymään poliisilaitoksella kun mies tulee kotiin. Uskoisin että turvaa saat ettet tunne itseäsi niin turvattomaksi enään. Saisitko siskoasi perheineen ja mummoasi jotenkin suomeen "turvaan"?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mä olisin jo aikapäiviä sitten soittanut suomen poliisille ja kysellyt mitä tehdä.
jos oikeesti hätä niin sillon pitää soittaa poliisille!!! suomeen ja viroon. eikä neljän seinän sisällä odotella että jokohan mafia miehet kävivät tappamassa siskon samalla kun taloa anastavat /penkovat/kaappaavat
jos mun sisko toisella puolen maailmaa niin en mä kyl odottas että näänkö enään elävänä.
jos oikeesti jotain mafiaa ei niiden kanssa ole leikkimistä
Ei ole leikki tiedän,koska vast nyt sain tietä ,mihin mun isän rahoja meni,kaikki hänen niin sanotusti kaverin tilille,mun isä on sellainen joka luota kaikille ja joka pelkkä jokaista,tämän takia hän oli heidän kanssa,voi olla hän suojeli näin meitä että maksasi koko ikänsä heille rahoja,en tiedä,kun hän ei kertonut ikinä.Pää ei nyt paljon keksi,mitä tehdä,mutta ehkä sisko on nyt turvassa jos hän on poliisi laitoksella,mä soitan hänelle itse kohta jos hän ei soita,mutta kun mies tulee kotiin me soitellaan suomen poliisille ja kysymme neuvoa.Voi kun mä en halua niitä ongelmia :(

Minä olisin samassa tilanteessa jo varmasti tärisemässä suomen poliisilaitoksen nurkassa tai roikkumassa jonkun poliisin hijassa kiinni enkä päästäisi irti ennenku tulee mukaan turvaksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voittehan miehen kanssa mennä ihan käymään poliisilaitoksella kun mies tulee kotiin. Uskoisin että turvaa saat ettet tunne itseäsi niin turvattomaksi enään. Saisitko siskoasi perheineen ja mummoasi jotenkin suomeen "turvaan"?
Siitä mä en tiedä,enkä usko että mun sisko menee tänne ennen kuin hän käy nataarin luo,hän on sellainen joka ei ikinä anna kenelle mitään ,mitä kuuluu hänelle,hän vaikka itse kurista tätä miestä,mistä meillä on sellainen pelkokin on,kun hän jopa halusi eilen päästä hänet kotiin katsoa sen paperin ota sen paperin ja antaa potkuja hänelle,olisi pitänyt soita hänelle monta kerta,mutta onneks hän on nyt polisiissa,mutta jos oikeasti tulee paljon ongelmia sitten mun pakko vaan jotenkin sanoa että hän tulee meijän luo edes vähäks ajaks.Ai nii mun äitikin menee sinne perjantaina vielä eli Tallinnaan,mun pää halki jo

Minä olisin samassa tilanteessa jo varmasti tärisemässä suomen poliisilaitoksen nurkassa tai roikkumassa jonkun poliisin hijassa kiinni enkä päästäisi irti ennenku tulee mukaan turvaksi. =)
Ei hän tänne tulee ,siitä mä tiedän.Pelko on vaan siskon puolesta ja kova,mietinyt jopa sen,että mitä jos ok sisko saa asunnon ja jotain pankista mitä mun isällä kuulemma on,voiko tää mies tehdä jotain sen jälkeen?Kaikenlaista päässä pyörinyt tänään koko yö

Tuli todella paha mieli soitin just siskolle ja hän on hautajaisessa,puhuin mun mummon kanssa hän itkee niin paljon,niin paha olo hänellä :'( :'( te ette usko toi mies kävi mun siskon luona ,koska hän tiesi että siskon lapsi ei menee hautajaiseen ja hän jää kotiin,mutta siskon lapsi ei avanut ovea vaan soiti heti polisiille,nyt poliisi on hänen luona hänen kanssa,sisko ihan panikissa,huomenna poliisi jo tekee jotain tai siis huomenna selviä jo enemmän,niin paha mieli nyt

Yhteistyössä