V
"Vieras"
Vieras
vaan vaatii ja pyytää, että ei sais ajaa. Tykkää kuulemma tuuheasta häpykarvoituksesta. Mitä ajatuksia herättää? Sanoo olevansa aidosti surullinen jos saisi multa vain nahkaposliinia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa joltain perussuomalaiselta, epäsiistiltä ja haisevalta mieheltä. Ikää 50v ja parta aina siistimättä. Ammattina metsuri. Lihaksikas ja isokokoinen tyhmä köriläs ja käynyt ainoastaan peruskoulun. Tälläinen mielikuva mulle tulee karvoista tykkäävästä miehestä. En kylläkään ole itse tavannut enemmän karvaisesta tykkäävää miestä koskaan, mutta kai heitäkin tuolla metsissä elelee.
Kuulostaa joltain perussuomalaiselta, epäsiistiltä ja haisevalta mieheltä. Ikää 50v ja parta aina siistimättä. Ammattina metsuri. Lihaksikas ja isokokoinen tyhmä köriläs ja käynyt ainoastaan peruskoulun. Tälläinen mielikuva mulle tulee karvoista tykkäävästä miehestä. En kylläkään ole itse tavannut enemmän karvaisesta tykkäävää miestä koskaan, mutta kai heitäkin tuolla metsissä elelee.
Pian tähän joku valopää tuumaa, ettei pörröstä aidosti tykkääviä miehiä ole olemassakaan, kaikki kuulemma valitsevat posliinin jos saavat kahdesta valitaNaisen mieliksi kuulemma kertovat karvaisesta tykkäävänsä. Palstatotuus n
119.
Ei kyllä nykyään niin normaali kuin 60v sitten mutta joo, tollanen yliäijämäinen tulee mulle mieleen. Varmasti monet heidänlaisistaankin tykkää. Posliinista tykkää sitten loput. Pukumiehet, metroseksuaalit, korkeastikoulutetut ja normaalit miehet. Kuten sanoin, kyse on vain mielikuvista.
Hassua lukea näitä, omassa ystäväpiirissä kaikilta naisilta löytyy karvat alapäästä (juu, ollaan saunottu yhdessä). Joku varmasti siistii, jos ihan mielettömästi kasvaa ja pikkareiden sivusta tahtoo tulla esiin. Tulee vain mieleen, että ollaanko me sitten jo niin vanhoja, ettei juosta näiden muoti-ilmiöiden perässä. Kuitenkin ollaan ihan yliopiston käyneitä, hyvissä työpaikoissa olevia itsestään huolehtivia naisia.
Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka pohdiskelevat (etenkin muiden ihmisten) häpykarvoja päivät pitkät.