H
huh
Vieras
Joo eli olen nyt saalistanut itselleni miehen. Tuossa se istuu olohuoneessa. Mutta miten sen kanssa toimitaan. Mitä se kanssa tehdään ja mitä sille tehdään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Joo eli olen nyt saalistanut itselleni miehen. Tuossa se istuu olohuoneessa. Mutta miten sen kanssa toimitaan. Mitä se kanssa tehdään ja mitä sille tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna sen olla siellä niin kauan kuin se haluaa olla. Vie välillä ruokaa ja ohjaa vessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna sen olla siellä niin kauan kuin se haluaa olla. Vie välillä ruokaa ja ohjaa vessaan.
Siis pitääks se viedä vessaankin??? Ja annanko sen vaan olla, ja mitä sitten? Ja mitä ruokaa mä sille vien???
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Voi voi, nyt et ole ajatellut loppuun asti. Sille tehdään KAIKKI, mutta sen kanssa ei mitään. :hug:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Kerropas nyt mistä tuollaisen saaliin sait ja millaista syöttiä käytit??
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Voi voi, nyt et ole ajatellut loppuun asti. Sille tehdään KAIKKI, mutta sen kanssa ei mitään. :hug:
![]()
No voi ei. Tota ei äiti oo kertonu. Se vain sano että tyttöhyvä eti itelles mies. Kauheeta jos olisin tiennyt en olis saalistanut. Taidan ohjata sen ovelle. En mä ole valmis tohon kaikkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ensin voisit patistaa sen viemään matot pihalle jonka jälkeen osoitat missä on moppi ja imuri. Kun mies on siivouksen saannut tehtyä, ilmoitat kauniisti kera suukon, että sinulla on ihan VALTAVA nälkä, mutta jääkaapissa ei ole mitään... Myöhemmin illalla voit vielä vihjata että jalkojasi/selkääsi ikävästi kivistää ja kysyt, jälleen kauniisti, että olisiko mitenkään mahdollista että saisit hierontaa. Sitten sinun onkin hyvä nukahtaa tyytyväisenä, eiköhän mies loppuillan yön pärjää ilman sinua, se voi katsella vaikka telkkaria![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Otat kädestä kiinni ja ohjaat ripeästi sen ulko-oven ulkopuolelle. Ovi äkkiä kiinni nenän edestä ja kipität tekemään tänne palstalle avauksen "minulla oli mies mutta onneksi pääsin siitä eroon ennenkuin ehti tapahtua mitään isompaa vahinkoa"...![]()
Äidille kannattaa sanoa että se hemmetin retku häippäsi omia aikojaan...Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Otat kädestä kiinni ja ohjaat ripeästi sen ulko-oven ulkopuolelle. Ovi äkkiä kiinni nenän edestä ja kipität tekemään tänne palstalle avauksen "minulla oli mies mutta onneksi pääsin siitä eroon ennenkuin ehti tapahtua mitään isompaa vahinkoa"...![]()
Että noinkin huonosti voi asiat mennä? Jospas mä sitten vaivihkaa hankkiudun siitä eroon. Ja sanon äidille ettei mua kukaan huoli. Liian työläältä alkaa tuntumaan.