mitä miehelle 30v lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sisältö:
-bilejuomaa
-asperiinia
-laastaria
-ryppyvoidetta
-humppa-cd-levy
-lupaus hemmotteluhetkestä (kahdenkeskinen hieromatuokio yms)
-pappa-bokserit

ja muuta keksii kun antaa van mielikuvituksen lentää!!

Mä olen niin tylsä ja mielikuvitukseton, että ostan jotain hyödyllistä. Eli ukko kultani valitteli puhelimen piiputtavan viimeisiään, niin aattelin sitten luuri kauppaan lompsia. Tosin, en minä tiiä mimmosen se haluaa, mutta nyt on kelvattava sitten se minkä ostan. Kun vaan sinne kauppaan pääsis, no onneksi on vielä melkeen kuukausi aikaa.

Me ostettiin pojan kans miehelle sellainen kaivuri... siis minkä päällä istutaan hiekkalaatikolla tms. mies tykkäs tosi kovasti ;) kun on sellainen mies ettei perusta hirveesti lahjoista, niin aateltiin tuollainen vitsi,on koko ikänsä muutes sellaisesta haaveillu ja suuret juhlat meillä oli, se oli miehen mieleen, kun sai kaverit koolle

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Mä olen niin tylsä ja mielikuvitukseton, että ostan jotain hyödyllistä. Eli ukko kultani valitteli puhelimen piiputtavan viimeisiään, niin aattelin sitten luuri kauppaan lompsia. Tosin, en minä tiiä mimmosen se haluaa, mutta nyt on kelvattava sitten se minkä ostan. Kun vaan sinne kauppaan pääsis, no onneksi on vielä melkeen kuukausi aikaa.

Osata lahjakortti sinne kännykauppaan. Näin on taattu tykkääminen lahjastaan kun itse voipi valita. : )

Mulla ei juuri rahaa ollu miehen lahjaan laittaa mut järjestin yllätys synttärit sille. Kutsuin kaikki sen kaverit kakkukahveille ja saunomaan. Onnistu kyllä hyvin. Ja mieskin tykkäs.
Itelle sain 30 v lahjaksi 300 e vaaterahaa.

Nostanpa tällaisen, jos ideoita löytyisi. Rahaa lahjaan todella rajallisesti, kun illalla ylläribileet. Mutta haluaisin kuitenkin jonkun lahjan lisäksi minkä voisi heti aamusta miehelle antaa, lapsen kanssa yhdessä. Miehellä ei erityisiä harrastuksia, ja joululahjaksi sai sen ainoan kirjan jonka tiedän kiinnostavan.