mitä miehenne sanoisi teille, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
valittaisit väsymystä? mä hoidan nämä lapset yksin täällä kaikki päivät joita on neljä ja yksi heistä on 8kk vauva joka valvottaa öisin. ja myös kaikki kotityöt. eilen sitten valitin että " miten voi väsyttää näin paljon" niin mun mies toteaa vakavalla naamalla että " kasva aikuiseksi+ muuta muminaa" mä olin ihan että whaaaat? en oo ees paljon valittanut, vaikka miestä ei juuri kotona näy. plääh..

Sanois varmaan että niin kuule muaki ku oon päivät töissä... :(
Olen valittanut kyllä, mut ei oo kauheesti sympatioita herunu. Ja joo, meillä vasta yksi lapsi, joten kai mä olen vähän turhasta valittaja...

Varmaa lähtis peittelee miut ja antas unipusun. Muutenkin nukutaan aina vuoronperään. Eli jos miehellä on iltavuoro, mie herään 8.00 vauvan kans ja kun vauva menee päikkäreille 9.30 herätän miehen ja nukun noin klo 13 asti. Ja sit mies menee töihin ja mie oon pirteenä vauvan kans. Eli saan nukkuu vuorokaudessa n. 12 tuntia. Ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se sanois "mee nukkuman"...

:D Niin munki. Miehille kaikki on niin mutkatonta. Ongelmanratkaisu hallussa ja sillee

heh :wave: sama juttu.. sitko painuin petiin torkuille niin mulkkas vaan perään :D :laugh: mitäs meni sanomaan typryyksiä, niin metsä vastaa kuin sinne karjasee.. vetäsin torkut puolisen tuntia ja heti oli parempi olo. Mukisi jotai siitä että joutui tiskaamaan ja ruoan laittamaan ja samalla pennun kaitsemaan ("vain mamma kelpaa"-vaihe päällä).. no mut mitäs menee sanomaan jos ei sais nukkua sitten noksuja.. ? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
miksi 8kk ikäinen valvottaa? syökö öisin vai onko kipeä? eikö ole koko perheen etu, että hoidat hänen yövalvomisensa lopettamisesta?

ollaan kipeenä oltu koko kevät ja juostu lääkäreillä varmaan kymmenen kertaa...

Minä olen viime aikoina valittanutkin aika paljon väsymystä kun en saa öisin nukuttua supistelujen ym. takia. Mies käskee mennä päikkäreille tai antaa viikonloppuna nukkua niin pitkään kun vaan jaksan nukkua. Nyt kun minulla on loma, mies käskee levätä, kieltää siivouksen ym. Tuo kyllä toimii toisinkin päin, eli saa meillä mieskin nukkua tarpeeksi:)

Yhteistyössä