N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihana, mun&miehen lempibiisejä tällä hetkellä!
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:aivan järkyttävää! :x no okei, en pystynyt ku 15 sekuntia kuunteleen, joten ainaki se alku oli ihan paska
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:aivan järkyttävää! :x no okei, en pystynyt ku 15 sekuntia kuunteleen, joten ainaki se alku oli ihan paska
mikä siinä järkytti? sanatko? ja mikä niissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:aivan järkyttävää! :x no okei, en pystynyt ku 15 sekuntia kuunteleen, joten ainaki se alku oli ihan paska
mikä siinä järkytti? sanatko? ja mikä niissä?
15 sekunnissa ei vielä edes laulu ala.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihana, mun&miehen lempibiisejä tällä hetkellä!
tästä muusikosta ja biisistä?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihana, mun&miehen lempibiisejä tällä hetkellä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihana, mun&miehen lempibiisejä tällä hetkellä!
miks kyselet? =)
mies on kuullut sen radiosta, kuuntelutti sit mullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:..ja näköjään järkyttävät sanatkin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Voi luoja noi sanat.
Joku ensirakkauden huumassa JA puutteessa oleva 16v tehny? =D
Alkuperäinen kirjoittaja metallifani:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:..ja näköjään järkyttävät sanatkin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Yleensä tykkään Jukka Pojasta, mutta tässä biisissä toi enkeli-vertaus tökkii jotenkin tosi pahasti mulla.