Mitä mielikuvia JukkaPojan Mielihyvää-kappale herättää teissä? Jos miehesi omistaisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Yleensä tykkään Jukka Pojasta, mutta tässä biisissä toi enkeli-vertaus tökkii jotenkin tosi pahasti mulla.

Peesi tälle.

Muutenkin vähän laahaava ja korni biisi, kun Jukka Poika on tehnyt aivan loistaviakin rakkauslauluja. Lemppari on Hän haluu huussin. =)

enkelillä kuollutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Uskoisin, että kyseessä on vitsi. Meidän molempien musiikkimaku on niin kaukana tästä, että vaikea kuvitella, että tosissaan omistaisi tän mulle. Ja tietäisi kyllä, että nauraisin tän kuullessani.

vitsi, jos omistaisi sinulle vai ajattelet että lauluntekijä on tehnyt vitsi-laulun?

Alkuperäinen kirjoittaja Nauru:
Uskoisin, että kyseessä on vitsi. Meidän molempien musiikkimaku on niin kaukana tästä, että vaikea kuvitella, että tosissaan omistaisi tän mulle. Ja tietäisi kyllä, että nauraisin tän kuullessani.

vitsi, jos omistaisi sinulle vai ajattelet että lauluntekijä on tehnyt vitsi-laulun?

Eikun se olisi vitsi, jos omistaisi mulle. En hetkeäkään epäile, etteikö lauluntekijä olisi ollut tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauru:

Eikun se olisi vitsi, jos omistaisi mulle. En hetkeäkään epäile, etteikö lauluntekijä olisi ollut tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ymmärrätte:
miten ymmärrätte kohdan, en aio sua omistaa?

Vapaa suhde. Tai lauleskelee tota kenties jollekin toiselle naiselle, ku omalleen.

ei kai toista voi omistaa vaikka olisi naimisissakin ja tämän ainokainen puoliso?

No ei sitä tarttee erikseen sanoa, ellei sillä tarkoiteta jotain.

Peesi!!

Mielihyvää on ihan ok... tää uus levy on karmee ruikutus, joku erolevy. Kapteeni ääni oli mahtava, eikä soul captainkaan huono ollut. Toivottavasti Jukka saa taas tulevaisuudessa hommasta kiinni, johan se kerkes taukoa pitämäänkin.

Jukka Pojasta tykkään tosi paljon, mutta tää uusin levy ei kyllä hirveesti iske. Enkä tuosta Mielihyvää -kappaleestakaan kauheesti tykkää eikä ne sanatkaan niin ihmeelliset ole. Jukka Pojalla on paaaaljon parempiakin biisejä. Mutta tottakai olisin hirveän otettu jos mun mies mulle sen omistaisi.

Yhteistyössä