Näitä keskusteluja kun lukee, niin tunnen usein kateutta kuinka helposti "kaikki" raskautuvat. Monet jopa valittavat että ovat TAAS raskaana. Siksi ette varmaan voikaan ymmärtää muunlaisia tarinoita. Tässä esimerkki miksi "joku alkaa heti tehdä uutta vauvaa":
25-vuotiaana jätin ehkäisyn pois ja yritin raskautua. 4 vuotta meni, lopulta se johti eroon koska silloinen mies ei ollut valmis lapsettomuushoitoihin. Onneksi niin, koska eron jälkeen tapasin nykyisen, ihanan, elämäni rakkauden. 2 vuotta yritimme raskautua ja jonotimme lapsettomuushoitoihin. Raskaus saatiin lopulta alulle monen rankan keskenmenon jälkeen. Nyt olen siis 34 vuotias ja onnellinen 1-vuotiaan vauvan äiti. Lapsettomuuteen erikoistunut gyneni neuvoi, että moni on hedelmällisin raskauden jälkeen ja keho "muistaa" raskauden joten raskaus voi alkaa helpostikin. Annoimme heti uudelle raskaudelle mahdollisuuden. 3 kertaa olen jo plussannut ja saanut keskenmenon, nyt näyttää siltä että tämä 4. raskaus jatkuisi ja saisimme uuden vauvan ennen kuin esikoinen 2v.
Monet tuttavat ovat päivitelleet, että nauttisitte nyt vauva-ajasta. Mutta eivät ajattele että ehkä meillä ei raskaudet ala niin helposti. Miksi aina pitää arvostella muita?? Sitä en täällä palstalla ymmärrä! Aina, jos joku elää tai tekee eri tavalla kuin itse, se on tuomittavaa.