Mitä mieltä anopin viestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiisi

Vieras
"Olet ilkeä ihminen ja Jumala ei anna sinulle lasta."

Anoppi ei kyllä tiedä mitään meidän vauva yrityksistä, kai päätellyt omiaan kun ollaan nyt 5kk oltu naimisissa. Tulin tosi surulliseksi tuosta.

Olisitko enää väleissä anopin kanssa tuon jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja kiisi:
"Olet ilkeä ihminen ja Jumala ei anna sinulle lasta."

Anoppi ei kyllä tiedä mitään meidän vauva yrityksistä, kai päätellyt omiaan kun ollaan nyt 5kk oltu naimisissa. Tulin tosi surulliseksi tuosta.

Olisitko enää väleissä anopin kanssa tuon jälkeen?

no en todellakaan.

No vähän mietityttää, että mikä saa hänet sanomaan noin? Tuskinpa se anoppi nyt päiväpuhteina sulle tollasia viestejä lähettää? Mitä oot itse hänelle tuota ennen sanonut/tehnyt/kirjoittanut?

Nämä suhteet nyt pääosin on aina kakssuuntaisia, vaikka on sellainen pieni joukko, jotka ihan yksinänsä toimivat huonosti. Mutta kuitenkin yleensä se menee niin, että ylitulkitaan asioita tai ollaan itsekin vaikeita.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No vähän mietityttää, että mikä saa hänet sanomaan noin? Tuskinpa se anoppi nyt päiväpuhteina sulle tollasia viestejä lähettää? Mitä oot itse hänelle tuota ennen sanonut/tehnyt/kirjoittanut?

Nämä suhteet nyt pääosin on aina kakssuuntaisia, vaikka on sellainen pieni joukko, jotka ihan yksinänsä toimivat huonosti. Mutta kuitenkin yleensä se menee niin, että ylitulkitaan asioita tai ollaan itsekin vaikeita.

En päästänyt häntä meille sisälle kun tuli ovelle humalassa. Sitten hän soitti poliisit kun häntä pidetään ulkona. Ja poliisit vei anopin sitten pois riehumasta.
Se takia olen ilkeä ihminen.

No en olis väleissä.
Oma anoppi haukku mut miehelleni etten arvosta ihmisiä ja en osaa kasvattaa lapsiani. Ja tämä siitä syystä kun näpäytin anoppia kun huusi lapsille.
Kohta kahteen vuoteen en ole anoppia nähnyt, esikoista ei ole nähnyt ollenkaan.

Yhteistyössä