mitä mieltä asunnosta? alueesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12479371016730&itemcmd=move1&listSize=23&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1213745

Meillä on muutto tulossa alkusyksystä paikkakunnalle ja asuntoa etsitään kuumeisesti. Muuttamassa olisi 2 aikuista ja 4v lapsi. Millainenhan on tuo alue? Ja mitä mieltä olette itse asunnosta?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
on muuten meidän tuttujen asunto =)
kivaa aluetta,kyllä voisin itekkin muuttaa

Tiedätkö onko kuinka "lapsirikasta" aluetta? Tuo meidän poitsu kuitenkin kaipaa seuraa leikeissään. Tässä nykyisessä asunnossamme asuu lähellä pari hyvää kaveria ulkoleikkeihin ja tiedän että sitä kaipaa myös uudessa kodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kannattaa harkita jos lapsia meinaatta useamman tehdä ku tuos on vain kaks makkaria, ja keittiö ei kovin toimiva ku hella ja vesipiste eri seinillä.

Tuossakin näytti olevan 2 lasta. Kyllä varmaan kahdenkin kanssa mahtuisi aivan hyvin.

sitte ku lapset kasvavat ni tarvitsevat oma tilan. jos lapset eri sukupuolta niin ei niitä voi isompana samaan huoneeseen laittaa.

No eipä meillä toista lasta nyt suunnitelmissa olekkaan. Mutta ihan hyvä huomio, eihän tulevaisuudesta voi tietää.

kannattaa harkita jos lapsia meinaatta useamman tehdä ku tuos on vain kaks makkaria, ja keittiö ei kovin toimiva ku hella ja vesipiste eri seinillä.

meilläkin on hella ja vesipiste eri seinillä ja hyvin on toiminut

meilläkin on hella ja vesipiste eri seinillä ja hyvin on toiminut

Kyllähän se toimii jos ovat vierekkäisillä seinillä.mutta jos tuollanen ruokapöytä välissä...

Yhteistyössä