Mitä mieltä Bugaboo vaunuista/rattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meiltä löytyy bugaboon cameleonit. mielipiteeni kärryistä on vähän kakspiippuinen... asutaan helsingissä, viikissä, ja täällä löytyy myös hiekkateitä + ihan kunnon juurista maastoa metsäteillä. talvella (varsinkin nyt tässä loskasäässä) ja yhtään ihmeellisemmässä maastossa rattaat on ihan kamalat! meillä ei tosin ole isoja eturenkaita edessä (saa ostettua lisävarusteena), ne vois helpottaa ?!?
lumettomana aikana toimii ihanasti kaupungilla ja muussa helppokulkuisessa maastossa. plussana on keveys ja pieni koko, toimivat loistavasti esim. julkisissa kulkuvälineissä. autoon nämä kärryt ovat myös tosi helpot pakata. ja ulkonäöstä ainakin mä tykkään.
että sellaista... jos asut kaupungin keskustassa, niin miksi ei. muuten en oikein osaa suositella.

Onhan ne tosi näppärät pyöriteltävät :) Helpot saada sisään keskustan pikkuliikkeisiin ja sisäänkäyntien muutama rappukin menee kuin ei mitään, koska nuohan ei paina juuri mitään. Istuinosan irrotus ja takaisin laitto ym toiminnot on tooooooosi helpot :) Näillä keleillä bugaboot ei tosiaan pelittäisi ainakaan meillä, mutta talvea varten meillä onkin toiset rattaat.

Keski-Euroopassa jokaisen oman arvon tuntoisen aidin ykkos-valinta :)
Mut ihan tosissaankin, kylla ne on katevat kaupunkivankkurit, varsinkin Bee. Kokeillut monia mutta naita en pois vaihda.

Mulla on Bugaboo Frog -rattaat ja täällä päin Eurooppaa ne onkin erittäin suosittuja. Jokainen, jolla vaan on varaa, ostaa Bugaboot. Siis käytännössä näin se on. :)

Omani ostin käytettynä eikä Frog -rattaita enää valmistetakaan. Olen ollut erittäin tyytyväinen, sillä asun kaupungissa ja nämä ovat aivan täydelliset city -rattaat. Näppärät, tyylikkäät ja mahtuvat täyteenkin ratikkaan tai bussiin helposti. Kääntyvät erittäin helposti, joten pieniin ja ahtaisiinkin kauppoihin voi nillä mennä ja vaikka yhdellä kädellä työntäen tehdä täyden käännöksen paikallaan. :D Suomeenkin kun tulin talvella lomalle, otin rattaat mukaan ja hyvin toimivat. Olin varma, että lumessa joutuisin ongelmiin pienillä etupyörillä, mutta olin todella positiivisesti yllättynyt. Maastoon tai auraamattomaan lumeen ei paljon voi mennä, mutta muuten toimi oikein hyvin. Suomen oloihin pidemmällä tähtäimellä ovat kylmät, sillä mitään 'toppauksia' ei kopassa ole.

Toppaustahan varten on kaikenmaailman lämpöpussit, saa untuvatäytteisiäkin. Luulisi pärjäävän :D Lähinnä tosiaan mietin että mahtuuko taapero noihin istumaan, vai onko rattaiden vaihto sitten edessä isompana..

Minkä ikäisiä vauvoja olette siirtäneet pois koppa osasta? Mulla vauva 3.5kk ja kovasti jo punkee istumaan ja kamala halu nähdä mitä maailmalla tapahtuu.Hänen hereillä ollessa olen monesti joutunut kantelemaan kun ei makuullaan malttais millään olla.

Meillä bugaboot ja aivan mahtavat ovat. Menevät myös maastossa heittoaisan ansiosta. Meillä vasta vaunukoppa käytössä, joten istuinosasta ei ole kokemuksia. Talveksi varmaan ostamme ne isommat renkaat siihen eteen. Voin suositella.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Minkä ikäisiä vauvoja olette siirtäneet pois koppa osasta? Mulla vauva 3.5kk ja kovasti jo punkee istumaan ja kamala halu nähdä mitä maailmalla tapahtuu.Hänen hereillä ollessa olen monesti joutunut kantelemaan kun ei makuullaan malttais millään olla.

Meillä esikoinen noin puolivuotiaana siirtyi ratasosaa ja kuopus 7kk ikäisenä vielä vaunukopassa.

Yhteistyössä