D
d
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Ihan normaalia juttua tuon ikäisiltä pojiltaKaikki kai ne joskus riitelee ja nimittelee. Harvoin on sellaista porukkaa leikkimässä etteikö mitään kahnausta tule. Ei kai sitä kukaan yksin kehtaa huudella tai nimitellä ja töniä,melkein aina siihen 2 tarvii.
No niin minustakin, mutta tämä naapuri pisti kaiken nyt minun lapseni syyksi. Sanoin hänelle, että minusta on tosi ikävää se että kaikki menee minun lapseni piikkiin, vaikka mielestäni täällä on kaksi niitä touhuja tekemässä. Mutta koska hänen lapsensa on pahoittanut mielensä ja itkenyt illalla poikani nimittelyjä niin nyt hän on se pahis. Ja siis ongelmainen.
Mun mielestä lapsienkin täytyy oppia ottamaan vastaan palautetta lapsilta ja aikuisilta, kun kuitenkin koulussa ja eskarissakin sitä jo annetaan. Enkä tiedä mikä kyseisellä äidillä sitten on taka-alalla tässä, mutta kyllä lapset riitelee aikuisten kanssa ja ilman ja siihen tarvii kaksi aina kaksi. Enkä tiedä missä pilvilinnassa äiti on kasvanut, jos ei ole koskaan ajatellut lapsienkin riitelen myös omien. Valehtelua en siedä omilta mutta se teillä ei ongelma ollutkaan. Minunkin poika haluaa olla aina ensin ja voittaa kaikki, kilpailijaluonne kyllä se siitä kouliintuu ku ikää tulee