Mitä mieltä FARKKULAPPUHAALAREISTA mammakäytösä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammax3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammax3

Vieras
Meillä vielä kolmas masuasukkina mutta haaveilen käytännöllisestä kotiasusta.. vanhat vaatteet on epäkäytännöllisiä tiukkoja housuja ja trikoopaitoja.. kaipaisin kätevämpää asustetta ja ajattelin että farkkulappuhaalareihin voi saada uutta ilmettä laittamalla värikästä paitaa alle?? tukan leikkasin jo lyhyeksi (saa kätevästi kuosiin aamulla :) ).. millaiset on farkkulappuhaalarit mammakäytössä? onko helppo imettää jos raottaa haalarin läppää? kiitos vastauksista :)!

mä odotin esikoista viime vuonna ja ostin sellaset sitten ihan innoissani. Ne oli huonot / ahdistavat/ kuumat ja tosiaan pissalle meneminen oli toivottoman hidasta ja aina ne henkselit ui siellä pöntössä :P

Ei tulisi farkkulappuhaalarit ensimmäisenä mieleen, jos käytännöllistä kotiasua ajattelen :) Kotona tykkään pitää rennosti "lökäpöksyjä", niitäkin saa varsin nättejä ja hyvänvärisiä.

siis raskaana vaiko sen jälkeen? mä olen sen verran lauta lantiosta, että raskaana ollessa lappuhaalarit olivat ainoat housut mitkä pysyivät päällä ja niin mukavat. Niissä oli sellainen underthebelly-leikkaus. töissä tein paljon fyysistä, eli kannoin, nostin ym. joten noita housuja ei tarvinnut joka välissä kiskoa kainaloihin. Mutta siis kotioloissa. Jaa, kyllä mun mielestä parhaimmat paidat on imetyspaidat ja tarpeeksi pitkänmalliset, niin ei napa vilku. ja kotona pidin tiukkoja trikoopaitoja, niin sen sai rytättyä kainaloihin niin, ettei valunut heti tissin ja vauvan päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tarkoitus on siis myös esim vierailla kaupassa neuvolassa jne asussa, tosi lököttävissä vaatteissa ei kehtaa mennä kaupoille! eli ei voi olla liian rentokaan

Voihan niitä reissuja varten hankkia toiset pöksyt.

Mulla on ollut ihan normi urheilu.tms. venyvää housua, joka jää mahan alle- antaa myöten ja on mukava päällä.
Myönnän- ostin ensimmäistä odottaessa lappuhaalarit- ajattelin että ne ovat " ainoa oikea äitiysvaate" , eikä pienessä kaupungissa silloin ollut juurikaan valikoimaa :/ Hirveämpää vaatetta en ole päälle laittanut :$

Mä en itse olisi ostanut, mutta mun mies osti ja olen huomannut että tykkää katella mua ne päällä :) . Korostaa kivasti pepun muotoa ja reisiä raskaanakin.. yllätyin ihan miten kauniit ovat päällä, ja mies käy kuumana kun tekee kotitöitä ne päällä :) . Mies oli ostanut omani Oz baby-liikkeestä.

tiedän erittäin kivan kotiasusteen! tunika tai mekko ja legginsit/ paksu tai ohuet sukkahousut. sit ku lähdet asiolle niin näiden päälle voi heittää polviin asti ulottuvan tyylikkään päällystakin :)

Mä en oo ikinä ymmärtäny niitä. Usein kun niihin yhdistyy vielä n. rv 10 oleva ihminen, joka kulkee maha eteen työnnettynä selkäänsä pitäen. Hyvä, ettei otsassa lue "olen raskaana".

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mä en oo ikinä ymmärtäny niitä. Usein kun niihin yhdistyy vielä n. rv 10 oleva ihminen, joka kulkee maha eteen työnnettynä selkäänsä pitäen. Hyvä, ettei otsassa lue "olen raskaana".

:D

Kiitos Taa, TÄYDELLISEN samaa mieltä.
Minua huvittaa nämä mammat :whistle:...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuin myös :) Ihan karmeita, en kyllä ikuna laittais ite päälle.

kyllä mä oon tykänny lappuhaalareista ja ei se nyt NIIIN vaikeeta oo vessassa käyä.

mut sen saa nopeesti näyttämään tyhmältä käyttämällä kauluspaitaa sen kanssa :whistle: sattumalta huomasin.

Yhteistyössä