Mitä mieltä FARKKULAPPUHAALAREISTA mammakäytösä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammax3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh, no arvatenkin täällä nyt vastaillaan näin...So last season....jne. Hyvät ne on , hanki vaan. Raskaana pysyivät hyvin päällä , toisin kuin jotkut henkkamaukan teinivartaloille tarkoitetut "äitiys??" housut. Ja pääsin pissalle niillä, en niin kömpelö ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, no arvatenkin täällä nyt vastaillaan näin...So last season....jne. Hyvät ne on , hanki vaan. Raskaana pysyivät hyvin päällä , toisin kuin jotkut henkkamaukan teinivartaloille tarkoitetut "äitiys??" housut. Ja pääsin pissalle niillä, en niin kömpelö ole...

kyllä meillä ainaki löytyy äitiyshousuja aina kokoon 48 asti et ei ne ny niin teinejä ole.. farkuista oli mun muistaakseni 44-46 suurin koko.. ( pitäishän mun nyt tietää kun oon osastovastaava.. :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
:x en pistäispäälleni. Stuck in the 80´s :D

So? Eiks kasari ole muotia taas? Ja sitä paitsi nykyään on onneks aika sallittua pukeutua siten kuin haluaa. Mulla oli odotusaikana lappuhaalarit kesällä :laugh: ja tästä on jo muutama vuosi aikaa. Jos ite tykkää niin mikäs siinä. Imetysaikana ei ehkä ole kovin kätevät.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kyllä meillä ainaki löytyy äitiyshousuja aina kokoon 48 asti et ei ne ny niin teinejä ole.. farkuista oli mun muistaakseni 44-46 suurin koko.. ( pitäishän mun nyt tietää kun oon osastovastaava.. :whistle: )

No jos olet osastovastaava, niin pitäisi sun kai tietää, ettei pelkkä koko tee teinivaatetta ;)

Ah, ne oli ihanat! Vatsan alle jäävät äitiyshousut tuntui pahalta, samoin ne joissa se resori piti kiskoa mahan yli, kiristi ihan liikaa tai sitten valui alas. Kuljin hippimekoissa ja lappuhaalareissa koko loppuraskauden :)

Mie rrrrrakastan lappareita... Tosin raskaana ollessa en oo tainnu niitä ikuna käyttää :D Mie oon käyttäny niitä aina ihan muuten vaan, varmaan jo 15 vuotta... Tosin nyt en pitkään aikaan kun ei ole sopivia löytyny :ashamed:

en ikinä laittaisi farkkulappuhaalareita päälle. ihan karmeet. ihan normifarkkuja käytin raskausviikolle 26 ja sen jälkeenkin. ihan vasta kaks viimeistä viikkoa käytin äitiysfarkkuja
caprisellaisia. Nekin oli ihan kamalat puhumattakaan haalareisa varsinkaan kesällä.

Mun mielestä lappuhaalarit sopii erittäin hyvin hoikalle nättimahaiselle naiselle, silloin ne on oikein söpöt. Raskauden jälkeen en itse haluais pukeutua lappuhaalariin, mun mielestä käytännöllisempää on ihan tavalliset vaatteet ja usein imetyspaita, tai edestä helposti avattava tai nostettava paita ja ihmisten ilmoilla neuletakki tai huivi, jonka suojassa voi rauhassa imettää.

Mä tykkäsin raskaana ollessa käyttää niitä! :D Ne oli söpöt... :heart:
Sitäpaitsi, nythän kasari on muotia :snotty: ;)
Imettäessä ne ei kyllä ois enää kätevät ollu, raskaana ollessa vaan.

Mun mielestä lappuhaalarit on tolkuttoman rumia ja vanhanaikaisia. Epäkäytännöllisiä ja hankalia. Itse suosin helppoina vaatteina löysiä trikoita yms. Mutta makuja on monia.

Yhteistyössä