MITÄ MIELTÄ? huutisjuttua ja hintaihmettelyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53875903

Piti alkaa katsomaan että mitä hittoa tuossa myydään kun hinta yli 700? :o
Onko teidän mielestä tuon arvoinen paketti??

Siistiä tavaraa näytti olevan ja mun mielstä aika rohkea veto laittaa kaikki mahdollinen mitä lapsen kanssa tarvii, samaan pakettiin myyntiin =)
itse en kyllä noin paljoa maksaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53875903

Piti alkaa katsomaan että mitä hittoa tuossa myydään kun hinta yli 700? :o
Onko teidän mielestä tuon arvoinen paketti??

Siistiä tavaraa näytti olevan ja mun mielstä aika rohkea veto laittaa kaikki mahdollinen mitä lapsen kanssa tarvii, samaan pakettiin myyntiin =)

oli joo siistin näkönen mutten ite henkilökohataisesti maksais......
ja nii ei oo ton arvonen

Siis mukana oli pinnasänky, rattaat, turvakaukalo, sitteri, jumppaleluja, uudenkarhea lampaantalja, Ruskovillaa, paljon vaatteita, Fisher-Price -leluja, uusi Aventin rintapumppu... Halvalla tuo mun mielestä meni :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eihän nuo maksa uutenakaan tuon vertaa!

Lasketaas: (hinnat vauvatar.fi:stä, joka on mielestäni kohtuuhintainen nettikauppa)

Pinnasänky 139?
Britax turvakaukalo (en löytänyt samaa, Babystyle.fi -sivuilla baby safe plus) 154?
Lämpöpussi: (babystylestä) väh. 25?
Fisher-Price -sitteri 62?
Philips itkuhälytin: (en löytänyt samaa, vastaavat 59?)
Avent rintapumppu: 49?
Lampaantalja (babystyle): 49?
Tiny Love jumppamatto: ebaystä uusi 37?
Leikkitiikeri, cittarissa oli 29?
Makuupussi tod. näk äippäpakkauksesta, jätetään hinnoittelematta
2 äippäpakkauksen reunaliinaa (1 kpl babystylessä 29?, mut erilainen)
Unipussi, ebayssä vastaavanlaiset n. 10?
Grobag unipussit, vastaavat ebayssä 25? (näitä oli 2)
Itse kudotun peiton langat arviolta 5?
Ruskovillan haalari ja silkkimyssy 79,50 (Ruskovillan nettikaupasta)
4m kantoliina 40?
Konttausmyssy, nahkatossut, juomapullo ja muovifrotee väh. 20? (pelkkä frotee 9,90?)
Aurinkolasit, minipyyhe, ainulelu, tuttiketjut, 2 myssyä, tuskin alle 10?
Pinnasuoja 26?

Tähän mennessä hinta uutena on jo 872,50? ja hinnasta puuttuu vielä suurin osa leluista ja vaatteista, BABY BJÖRNIN RINTAREPPU, Gracon kärryt, ovh 279? ja siihen sopiva kantokoppa.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miks AINA valitetaan, että uutenakaan ei maksa niin paljoa, muttei viitsitä edes laskea!!!

halvallahan toi paketti lähti!! lelutki maksaa ihan sikapaljon,kympillä hyvä jos jonkinlaisen saa ja vaatteet maksaa kanssa! täytys hiukka kattella/laskee tarkemmin ennen ku valittaa =) ja makuasiahan tämäki taas.........

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:

Lasketaas: (hinnat vauvatar.fi:stä, joka on mielestäni kohtuuhintainen nettikauppa)

Pinnasänky 139?
Britax turvakaukalo (en löytänyt samaa, Babystyle.fi -sivuilla baby safe plus) 154?
4m kantoliina 40?
Konttausmyssy, nahkatossut, juomapullo ja muovifrotee väh. 20? (pelkkä frotee 9,90?)
Pinnasuoja 26?

Tähän mennessä hinta uutena on jo 872,50? ja hinnasta puuttuu vielä suurin osa leluista ja vaatteista, BABY BJÖRNIN RINTAREPPU, Gracon kärryt, ovh 279? ja siihen sopiva kantokoppa.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miks AINA valitetaan, että uutenakaan ei maksa niin paljoa, muttei viitsitä edes laskea!!!

No hei haloo!
Kai sä tajuat, että varsinkin tähän aikaan saa alennuksesta paljon halvemmalla tavaraa kuin nuo esittämäsi esimerkit.
Esimerkkinä itse ostin viime viikolla tuollaisen sitterin uutena 45 eurolla tarjouksesta. Siinä vasta yksi esimerkki. Lisäksi tuotteet ovat KÄYTETTYJÄ, joten en todellakaan maksaisi lähellekään uusien hintaa. Lisäksi suurin osa vaatteista oli rumia, en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.

Kukin tavallaan..

Pinnasänky 139?
4m kantoliina 40?
Pinnasuoja 26?

No hei haloo!
Kai sä tajuat, että varsinkin tähän aikaan saa alennuksesta paljon halvemmalla tavaraa kuin nuo esittämäsi esimerkit.
Esimerkkinä itse ostin viime viikolla tuollaisen sitterin uutena 45 eurolla tarjouksesta. Siinä vasta yksi esimerkki. Lisäksi tuotteet ovat KÄYTETTYJÄ, joten en todellakaan maksaisi lähellekään uusien hintaa. Lisäksi suurin osa vaatteista oli rumia, en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.

Kukin tavallaan..

Osa tuotteista oli tarjouksessa, ja laskin sen mukaan. Ja NIMENOMAAN TÄÄLLÄ NARISTIIN ETTÄ UUTENAKAAN EI MAKSA NOIN PALJOA! Makuasioista ei voi kiistellä, mutta kyllä ne rumatkin vaatteet vaan maksaa siellä kaupassa. Lopettakaa jo tuo tyhjänpäiväinen narina, please...!

huomasitteko, että postarit oli 90 euroa!!!!! noi vaatteetkin oli kirppiskamaa, vanhanaikaisia, samoin osa leluista käytettyjä jo useammalla. eli voittoa teki ja rutkasti toi myyjä, mut sehän se on huutiksen tarkoitus ;) ei suinkaan tavaroista eroon pääseminen...

Vastaampa tähän kuten vastasin kun oli viimeksi tästä paketista juttua täällä: Mitä teidän mielestä tolle määrälle tavaraa pitäs tehdä??? Roudata kaatikselle ja maailma pelastuu... JOS kerran joku haluaa harrastaa kierrätystä ja ostaa järkevästi käytettyä eikä aina vaan uutta ja uutta niin minusta HYVÄ juttu. Ei ole keltään muulta pois tuo 700 e. Täysin käyttökelpoista tavaraa ja kaikki (varsinkaan vauvat) ei muodista välitä.

Mielestäni ihan ok hinta. Hyvää tavaraa näytti olevan ja todella paljon. Itse olisin voinut maksaa tuon hinnan ja ehkä enemmänkin. Miksi ihmeessä kaikki täytyisi aina saada ilmaiseksi???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni ihan ok hinta. Hyvää tavaraa näytti olevan ja todella paljon. Itse olisin voinut maksaa tuon hinnan ja ehkä enemmänkin. Miksi ihmeessä kaikki täytyisi aina saada ilmaiseksi???

Eli sullako vaihtoehdot on ilmaiseksi tai sikakalliilla ryöstöhinnalla! Voi harmi kun et sattunu näkemään tota pakettia niin oisit voinu maksaa siitä vaikka tonnin. Mun mielestä hv oli hyvinkin kohtuullinen noista tavaroista eli se 250euroa mitä myyjä ajatteli.

Eli sullako vaihtoehdot on ilmaiseksi tai sikakalliilla ryöstöhinnalla! Voi harmi kun et sattunu näkemään tota pakettia niin oisit voinu maksaa siitä vaikka tonnin. Mun mielestä hv oli hyvinkin kohtuullinen noista tavaroista eli se 250euroa mitä myyjä ajatteli.

Onnea yritykselle, jos tuollaisen läjän aiot käytettynäkään jostakin saada 250 eurolla :whistle:

Minä olen valmis maksamaan UUDESTA tavarasta kelpo hinnan. En todellakaan käytetystä. Mutta minun puolestani saatte pitää käytetyt rytkynne. :D

Onnea yritykselle, jos tuollaisen läjän aiot käytettynäkään jostakin saada 250 eurolla :whistle:

Kiitti, mut sitä ei tarvita.

Yhteistyössä